Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Planescape Torment - poradnik do gry

Planescape Torment - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Forteca Żalu w Planescape Torment poradnik Planescape Torment

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

1 - Forteca Żalu w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry
Deionarra: jeżeli posiadamy przy sobie Ślubną obrączkę Deionarry to jej właściwości zostają po rozmowie trzykrotnie wzmocnione - Forteca Żalu w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry

Forteca Żalu

01-Punkt przybycia

02-Deionarra

Deionarra: jeżeli posiadamy przy sobie Ślubną obrączkę Deionarry to jej właściwości zostają po rozmowie trzykrotnie wzmocnione

03-Wejście do Fortecy

04-Punkt przybycia

05-Relikty z czasów wojny

Trzeba je wszystkie uruchomić , towarzyszą temu wizje śmierci naszych towarzyszy

06-Miejsca teleportacji

Miejsca gdzie zostajemy teleportowani po użyciu Reliktów z Czasów Wojny

07-Potral to Próby Impulsu

Próba Impulsu

Ignus: Spotykamy tu wskrzeszonego Ignusa (w wypadku, gdy zabiliśmy go wcześniej w grze), lub Ignusa, który obrócił się przeciwko nam. Trzeba go zabić i dotknąć kryształu w centrum pokoju.

Labirynt odbić

Budzimy się w pokoju w którym znajdują się nasze trzy poprzednie wcielenia.

Pragmatyczne Wcielenie: Możemy dowiedzieć się o zastosowaniu Kuli z brązu, jeżeli mamy odpowiednio wysoką MDR i INT, możemy przeciwstawić mu się i wchłonąć go.

+1 MDR (na stałe)

+1 INT (na stałe)

Paranoiczne Wcielenie: Pomaga rozmawianie z nim prywatnie w języku Uyo, należy go również wchłonąć.

+1 SIŁ (na stałe)

+1 KON (na stałe)

Dobre Wcielenie: Przyłączy się z radością ale zanim to zrobimy powinniśmy z nim dokładnie porozmawiać dowiadując się o nasze pierwsze wcielenie. Będziemy mogli wtedy użyć Kuli z brązu i otrzymamy Symbol udręki

+1 MDR (na stałe)

Po połączeniu pojawia się Deionarra, przed rozmową z nią możemy sobie odpocząć. Po rozmowie przenosi nas na Dach Fortecy.

Dach Fortecy

Istota Wiekuista: tak naprawdę to jest to nasza utracona "śmiertelność"

Gra może zakończyć się na trzy sposoby (powodzenie ich zależy od naszej Inteligencji i Mądrości oraz tego czy użyliśmy wcześniej Kuli z brązu)

1. Postraszyć Istotę Wiekuistą że zabijemy się za pomocą Ostrza nieśmiertelnego i zmusić go aby połączył się z Bezimiennym. Mamy wtedy możliwość ożywienia naszych towarzyszy (najlepsza z możliwości).

2. Zabić Istotę Wiekuistą w bezpośredniej walce

3. Użyć Ostrze nieśmiertelnego i pozbawić się życia (najgorsza z możliwości)

Rozwiązania 1 i 2 pozwalają nam prawdziwie zakończyć ten rozdział historii Bezimiennego i udać się na spotkanie innych przygód na Wiecznej Wojnie ... ale to już zupełnie inna historia.

Autorzy: Janusz "Solnica" Burda, Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz