Kręgi Zerthimona w Planescape Torment poradnik Planescape Torment
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
DRUGI KRĄG ZERTHIMONA Umożliwia przepisanie zaklęcia "Święta księga stali" do Księgi czarów Zasięg: 60 metrów Czas działania: 30 sekund Szybkość: 1 Obszar działania: Sześcian o boku 17 metrów Rzut obronny: Brak Waga: 1 Może być używany jedynie przez Magów i Bezimiennego | |
TRZECI KRĄG ZERTHIMONA Umożliwia przepisanie zaklęcia "Opanowanie woli" do Księgi czarów Zasięg: 3 metrów Czas działania: 12 sekund na poziom Szybkość: 1 Obszar działania: 1 istota Rzut obronny: Brak Waga: 1 Może być używany jedynie przez Magów i Bezimiennego | |
CZWARTY KRĄG ZERTHIMONA Umożliwia przepisanie zaklęcia "Oka Vilquara" do Księgi czarów Zasięg: 12 metrów + 5 metrów na poziom Czas działania: 30 sekund Szybkość: 1 Obszar działania: 1 istota Rzut obronny: Brak Waga: 1 Może być używany jedynie przez Magów i Bezimiennego |
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie