Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Planescape Torment - poradnik do gry

Planescape Torment - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kręgi Zerthimona w Planescape Torment poradnik Planescape Torment

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

1 - Kręgi Zerthimona w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry DRUGI KRĄG ZERTHIMONA
Umożliwia przepisanie zaklęcia "Święta księga stali" do Księgi czarów
Zasięg: 60 metrów
Czas działania: 30 sekund
Szybkość: 1
Obszar działania: Sześcian o boku 17 metrów
Rzut obronny: Brak
Waga: 1
Może być używany jedynie przez Magów i Bezimiennego
1 - Kręgi Zerthimona w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry TRZECI KRĄG ZERTHIMONA
Umożliwia przepisanie zaklęcia "Opanowanie woli" do Księgi czarów
Zasięg: 3 metrów
Czas działania: 12 sekund na poziom
Szybkość: 1
Obszar działania: 1 istota
Rzut obronny: Brak
Waga: 1
Może być używany jedynie przez Magów i Bezimiennego
1 - Kręgi Zerthimona w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry CZWARTY KRĄG ZERTHIMONA
Umożliwia przepisanie zaklęcia "Oka Vilquara" do Księgi czarów
Zasięg: 12 metrów + 5 metrów na poziom
Czas działania: 30 sekund
Szybkość: 1
Obszar działania: 1 istota
Rzut obronny: Brak
Waga: 1
Może być używany jedynie przez Magów i Bezimiennego

Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie