Etap 5 - Aleja biegaczy | Opis przejścia Orcs Must Die! Orcs Must Die! poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
Etap 5 - Aleja biegaczy
Legenda:
X - główne miejsce obrony
B1 - brama 1
B2 - brama 2
Limit czasu: 6:30
Nowe bronie i pułapki:
Łucznik
Nowi przeciwnicy:
Kobold-biegacz (Kobold)
Kolejne fale (6):
1. B1: Koboldy, Orki
2. B1: Kusznicy, Orki
3. B1: Koboldy B2: Orki
Przerwa
4. B1: Koboldy, Orki B2: Kusznicy, Orki
5. B1: Koboldy, Orki, Kusznicy
Przerwa
6. B1: Orki, Kusznicy B2: Koboldy, Kusznicy, Orki
Opis przejścia:
Tym razem będziesz musiał stawić czoła przeciwnikom atakującym cię z dwóch miejsc, czyli z bramy pierwszej [B1] i drugiej [B2]. Jak widać idealnym miejscem, w którym stykają się obydwie drogi ataku jest plac [X] tuż przy drugiej bramie. Tam też najlepiej ustawić na ziemi kolce, a w przejściu prowadzącym do szczeliny pobudować ściany strzał. Początkowe ataki będą odbywać się jedynie przez pierwszą bramę, ale z czasem przeciwnicy zaczną prowadzić szturm przez obydwie. Podczas obrony uważaj szczególnie na małe, szczurowate stworzenia zwane koboldami - są mało wytrzymałe, ale bardzo szybkie i zwinne i zwłaszcza na początku etapu mogą przebrnąć między pułapkami i szybko próbować dostać się do szczeliny. Nie pozwól im na to. Z czasem możesz też postawić na korytarzu prowadzącym do szczeliny kilku łuczników, co już zupełnie powinno wystarczyć do odparcia wszystkich fal wrogów (obrazek).
Poziom trudności Koszmar:
Taktyka podobna, jak w przypadku normalnego poziomu trudności. W miejscu łączenia dwóch dróg postaw mennicę, a następnie na ścianie z prawej zacznij budować ściany strzał. Za mennicą na ziemi postaw kilka pułapek ze smołą, a za nimi na korytarzu ustaw łuczników (dostaw też kilka ścian kolców). W ten sposób spokojnie poradzisz sobie z atakami.