Etap 19 - Odrodzenie | Opis przejścia Orcs Must Die! Orcs Must Die! poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
Etap 19 - Odrodzenie
Legenda:
X - Główne miejsca rozstawienia pułapek
B1 - Brama 1
B2 - Brama 2
B3 - Brama 3
Limit czasu: 10:30
Nowe bronie i pułapki:
Tkaczka wiedzy
Nowi przeciwnicy:
Hobgoblin szaman (Szaman)
Kolejne fale (10):
1. B1: Orki, Szamani
2. B2: Orki, Szamani, Kusznicy
3. B1: Łowny gnoll x2, Szamani, Orki
Przerwa
4. B2: Orki, Łowny gnoll, Szamani
5. B3: Orki, Łowny gnoll, Szamani
6. B2: Orki, Szamani B3: Orki, Szamani
Przerwa
7. B1: Orki, Kusznicy B2: Orki B3: Orki
8. B1: Łowny gnoll x5, Szamani
9. B2: Kusznicy, Orki B3: Kusznicy, Orki
Przerwa
10. B1: Orki, Kusznicy, Szamani B2: Łowny gnoll, Orki, Szamani B3: Ogr, Orki, Szamani
Opis przejścia:
Jeśli szybko wykonasz odpowiednie kroki, to ukończysz ten poziom bardzo szybko. Główną sprawą jest stworzenie trzech miejsc obronnych [X], aby nie był w stanie przedostać się przez nie żaden wróg. Początkowo ci będą atakować tylko z pierwszej bramy [B1] i właśnie od niej zaczniemy. W tunelu postaw pułapki ze smołą, a na suficie machającą maczugę. Warto już teraz zainwestować w tkaczkę stali, a konkretnie we wzmocnienie śmierci, co przyniesie ci dodatkowe fundusze. Odeprzyj w ten sposób trzy ataki (obrazek) (szamanów zabijaj w pierwszej kolejności, ponieważ mogą odradzać martwych wrogów) i dostaw kolejne pułapki ze smołą oraz machające maczugi. Bądź jednak pewien, że zostanie ci jeszcze trochę pieniędzy.
Przed czwartym atakiem skieruj się do drugiej bramy [B2] i postaw na schodach dwóch paladynów. W międzyczasie warto rozwinąć u tkaczki zbroję strażnika, a z czasem hartowane ostrza. Po odparciu czwartego ataku szybko ustaw paladyna lub dwóch (w zależności ile masz pieniędzy) przy trzeciej bramie [B3] i odeprzyj kolejny atak. Po nim zwerbuj w tym miejscu kolejnego rycerza i wspomagaj obronę, ponieważ przeciwnicy będą atakować z dwóch stron. Kiedy środkowy punkt obrony będzie gotowy (trzy rzędy pułapek ze smołą i trzy machające maczugi wystarczą), a przy każdych schodach będzie 2-3 paladynów, to na dole schodów również zacznij stawiać pułapki ze smołą i machające maczugi (obrazek). W ten sposób stworzysz silną linię obrony, przez którą nie przejdzie żaden wróg, wystarczy tylko wspomagać swoich rycerzy w walce.
Poziom trudności Koszmar:
Tutaj taktyka z normalnego poziomu trudności również zdaje egzamin. Należy zatem przede wszystkim wszystkie przejścia stopniowo zastawiać paladynami. Aby się ubezpieczyć możesz jeszcze wokół szczeliny poustawiać różne pułapki (np. siarkę), które rozprawią się z ewentualnymi niedobitkami.