Etap 13 - Arena | Opis przejścia Orcs Must Die! Orcs Must Die! poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
Etap 13 - Arena
Legenda:
X1 - Miejsce ustawienia łuczników
X2 - Miejsca ustawienia barykad
B1 - Brama 1
B2 - Brama 2
Limit czasu: 13:20
Nowe bronie i pułapki:
Miażdżyciel
Kolejne fale (10):
1. B1: Orki
2. B2: Orki
3. B1: Koboldy B2: Koboldy
Przerwa
4. B1: Kusznicy, Orki
5. B2: Kusznicy, Orki
6. B1: Kusznicy Orki, B2: Kusznicy, Orki
Przerwa
7. B1: Kusznicy Orki, B2: Kusznicy, Orki
8. B1: Orki, B2: Orki
9. B1: Orki, B2: Orki, , Ogr
Przerwa
10. B1: Koboldy, Orki, Łucznicy, Ogr B2: Koboldy, Orki, Łucznicy, Ogr
Opis przejścia:
Na tym etapie podstawę stanowi spowolnienie przeciwników z użyciem pułapki ze smołą, aby nie zdołali oni pokonać stosunkowo krótkiej drogi z bramy do szczeliny. Zacznij jednak od ustawienia barykad [X2] przy przejściach prowadzących do małych pomieszczeń w rogach sali. W ten sposób wydłużysz przeciwnikom drogę do szczelin. Jednocześnie ustaw na środkowym filarze [X1] kilku łuczników, a na ścianach pobuduj ściany strzał. Po zarobieniu większej ilości gotówki pokrywaj podłogę pułapkami ze smołą i dostawiaj kolejne ściany strzał oraz werbuj łuczników. W ten sposób stworzysz bardzo silną linię obrony, przez którą nie przeciśnie się żaden wróg (obrazek). Patrz jednak na mapę, ponieważ gdyby któremuś się jednak udało, to od razu go goń i zabijaj.
Poziom trudności Koszmar:
Zacznij od postawienia po dwóch stronach pierwszej bramy ścian kolców. Następnie ustaw je na środkowym filarze (wymierzone w stronę bramy), a potem stawiaj je w każdym możliwym miejscu. Nie wydawaj jednak wszystkich pieniędzy i zostaw trochę na identyczne "umeblowanie" okolic drugiej bramy (jeszcze przed drugą falą). Przy samych wejściach warto też postawić pułapki ze smołą, które nieco spowolnią przeciwników. Każdy kolejny grosz przeznaczaj na stawianie ścian strzał w każdym możliwym miejscu, obserwując jednocześnie minimapę i eliminując wszystkich zbliżających się do szczelin. Z czasem możesz skorzystać z pomarańczowego portalu, aby dostać się na środkowy filar i ustawić na nim oddział łuczników (ze wzmocnieniami, zapewniającymi im płonące strzały). Teraz wystarczy już tylko eliminować niedobitków (obrazek).