Etap 18 - Pola rzezi | Opis przejścia Orcs Must Die! Orcs Must Die! poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
Etap 18 - Pola rzezi
Legenda:
X - Główne miejsca rozstawienia pułapek
B1 - Brama 1
B2 - Brama 2
Limit czasu: 19:30
Nowe bronie i pułapki:
Paladyn
Nowi przeciwnicy:
Opancerzony ogr
Kolejne fale (12):
1. B1: Orki
2. B2: Orki
3. B1: Koboldy, Orki, Kusznicy B2: Koboldy, Orki, Kusznicy
Przerwa
4. B1: Kusznicy, Orki, Łowny Gnoll B2: Kusznicy, Orki, Łowny Gnoll
5. B1: Koboldy, Orki B2: Koboldy, Orki
6. B1: Orki, Łowny Gnoll x2 B2: Orki, Łowny Gnoll x2
Przerwa
7. B1: Koboldy, Orki B2: Koboldy, Orki
8. B1: Kusznicy, Ognisty ogr, Orki B2: Kusznicy, Ognisty ogr, Orki
9. B1: Orki, Łowny gnoll x2 B2: Orki, Łowny gnoll x2
Przerwa
10. B1: Kusznicy, Orki B2: Kusznicy, Orki
11. B1: Saperzy, Orki B2: Koboldy, Orki
12. B1: Łowczy gnoll, Kusznicy, Orki, Opancerzony ogr B2: Łowczy gnoll, Kusznicy, Orki, Opancerzony ogr
Opis przejścia:
Nazwa poziomu idealnie pasuje do tego, co się w nim dzieje. Takiej rzezi nie było bowiem w żadnym z poprzednich etapów. Aby jednak do niej doszło trzeba na początku trochę się natrudzić. Twoim głównym celem jest stworzenie dwóch punktów obrony [X], przez które nie będzie w stanie przedostać się żaden wróg. Zacznij od lewego korytarza, w którym od bramy zacznij na podłodze kłaść pułapki ze smołą, a na ścianie ściany strzał. Odeprzyj pierwszy atak, a potem drugi, który nastąpi w drugim korytarzu. Tutaj będziesz musiał bardziej się wysilić, ponieważ na razie nie dysponujesz żadnymi pułapkami, ale jeśli dobrze wykorzystasz kuszę oraz lodowy amulet, pas wiatru i naramienniki ognia, to odeprzesz ten atak. Szybko dobuduj z lewej kilka ścian strzał oraz przedłuż ścieżkę pułapek ze smołą, po czym wróć na prawą stronę i rozpraw się z koboldami. W przerwie postaw na suficie nad pułapkami ze smołą tyle machających maczug, na ile cię stać (z czasem stwórz ich tyle, aby pokryć nimi cały sufit w pomieszczeniu). To jest właśnie ów punkt, w którym dokona się rzeź przeciwników (obrazek).
Od tej pory zacznij stopniowo tworzyć identyczny w korytarzu po drugiej stronie. Najpierw pułapki ze smołą, potem ściany strzał i machające maczugi na suficie. W ten sposób otrzymasz idealną linię obrony, dzięki której pozostanie ci tylko likwidowanie ewentualnych niedobitków. Z czasem warto też w sąsiednich pomieszczeniach postawić ściany strzał, ponieważ w ostatnim ataku wezmą udział opancerzone ogry. Są niezwykle wytrzymałe, ale jeśli zwabisz je pod pułapki, to spokojnie sobie z nimi poradzisz (obrazek).
Poziom trudności Koszmar:
Taktyka identyczna, jak na normalnym poziomie trudności. Najpierw trochę pułapek ze smołą i ścian strzał w lewym korytarzu, odparcie paru ataków i wybudowanie na sufitach jak największej ilości machających maczug, które załatwią całą sprawę.