Etap 20 - Brama | Opis przejścia Orcs Must Die! Orcs Must Die! poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
Etap 20 - Brama
Legenda:
X - Główne miejsce obrony
Limit czasu: 16:00
Nowe bronie i pułapki:
Pierścień pioruna
Nowi przeciwnicy:
Lodowy ogr
Kolejne fale (12):
1. Orki
2. Kusznicy, Orki, Koboldy
3. Lodowy ogr, Kusznicy, Orki
Przerwa
4. Ogniste dzieci, Piekielne nietoperze
5. Orki, Piekielne nietoperze
6. Orki, Piekielne nietoperze, Koboldy
Przerwa
7. Lodowy ogr, Orki, Koboldy
8. Kusznicy, Piekielne nietoperze, Szamani
9. Orki, Lodowy ogr, Szamani
Przerwa
10. Kusznicy, Orki, Ogniste dzieci
11. Orki, Piekielne nietoperze
12. Kusznicy, Lodowy ogr x2, Orki, Szamani, Ogniste dzieci, Koboldy, Ogniste dzieci
Opis przejścia:
Bardzo prosta misja, wystarczy tylko dobrze zablokować jedyne wejście [X] do twierdzy. Zacznij od postawienia w nim pułapek ze smołą, a na suficie wybuduj machającą maczugę. Gdybyś miał problemy z ogrami na początku etapu, to zawsze możesz skorzystać z balisty na piętrze. Kiedy zdobędziesz trochę więcej pieniędzy twórz kolejne linie tej pułapki (obrazek). W odpieraniu ataków bardzo przydatny może okazać się pierścień pioruna, który zadaje duże obrażenia wielu przeciwnikom, a w trybie alternatywnym rozpętuje potężną burzę.
Po odparciu trzeciego ataku warto wejść na szczyt twierdzy i na środkowym placu przy szczelinie postawić spory oddział łuczników, które będzie w stanie odpierać ataki jednostek latających. Jeśli jednak będziesz już dysponował wystarczającą obroną na dole, to na spokojnie będziesz mógł siedzieć na górze i na przykład piorunami strącać podniebne jednostki (obrazek). Z czasem możesz w dolnej sali postawić jeszcze ściany strzał, nie ma wtedy szans, aby ktokolwiek zdołał przebić się na górę.
Poziom trudności Koszmar:
Taktyka identyczna, jak na normalnym poziomie trudności.