Etap 10 - Grząski grunt | Opis przejścia Orcs Must Die! Orcs Must Die! poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
Etap 10 - Grząski grunt
Legenda:
X - Miejsce postawienia barykady
B1 - Brama 1
B2 - Brama 2
Limit czasu: 12:00
Nowe bronie i pułapki:
Spychacz
Kolejne fale (8):
1. B1: Orki
2. B1: Orki
3. B1: Kusznicy, Orki
Przerwa
4. B2: Orki
5. B1: Koboldy, Orki B2: Kusznicy, Orki
Przerwa
6. B1: Orki B2: Orki
7. B1: Kusznicy, Orki B2: Orki
8. B1: Kusznicy, Orki, Ogr B2: Ogr, Kusznicy
Opis przejścia:
Zacznij od ustawienia pułapek przy pierwszej bramie [B1]. Przede wszystkim zablokuj jedną z dróg przy basenie [X] ustawiając na niej barykady. Po drugiej stronie postaw natomiast kolce, ściany strzał oraz spychacze, które będą spychać orki do kwasu (obrazek). W ten sposób odeprzyj kilka fal przeciwników zdobywając fundusze na kolejne pułapki. Przed czwartą falą udaj się do drugiej bramy [B2] (najlepiej przemieszczać się między nimi korzystając z portali) i w wąskim korytarzu poustawiaj kolce oraz ściany strzał. Za zarobione pieniądze wzmacniaj obydwa punkty oporu i patrz na mapie czy żaden z przeciwników nie przedostał się przez pułapki. Jeśli do tego dojdzie natychmiast zacznij go gonić, ponieważ droga od bramy do jednej z dwóch szczelin jest naprawdę krótka.
Poziom trudności Koszmar:
Podobnie jak na normalnym poziomie trudności zacznij od zablokowania barykadami jednego z przejść przy basenie z kwasem. Z drugiej strony zacznij natomiast ustawiać spychacze oraz pułapki ze smołą (możesz też z lewej strony bramy postawić kilka ścian strzał). Po trzeciej fali szybko skieruj się do drugiej bramy i ustaw w korytarzu po obu stronach maszynki do mielenia, a na podłodze pułapki ze smołą, które spowolnią wrogów. Z czasem możesz dodać jeszcze trochę pól z siarką (obrazek), aby wzmocnić obydwa punkty obrony. W końcowych falach na polu bitwy pojawią się ogry, zamrażaj je amuletem lodu i strzelaj im w głowę z kuszy.