Etap 23 - Schody zguby | Opis przejścia Orcs Must Die! Orcs Must Die! poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
Etap 23 - Schody zguby
Legenda:
X1 - Miejsce ustawienia siarki
X2 - Główne miejsce obrony
B1 - Brama 1
B2 - Brama 2
Limit czasu: 20:00
Nowe bronie i pułapki:
Zarodniki grzybów
Kolejne fale (12):
1. B1: Orki B2: Koboldy
2. B1: Koboldy B2: Orki
3. B1: Koboldy, Orki B2: Koboldy, Orki
Przerwa
4. B1: Kusznicy, Łowny gnoll x2 B2: Orki, Łowny gnoll x2
5. B1: Saperzy, Ognisty ogr B2: Koboldy, Lodowy ogr
6. B1: Łowny gnoll, Ognisty ogr x2, Orki B2: Łowny Gnoll, Lodowy ogr x2, Orki
Przerwa
7. B1: Saperzy, Orki B2: Saperzy, Orki
8. B1: Orki, Kusznicy B2: Orki, Kusznicy
9. B1: Orki, Łowny gnoll x2 B2: Orki, Łowny gnoll x2
Przerwa
10. B1: Koboldy B2: Koboldy
11. B1: Ognisty ogr x2, Kusznicy B2: Ognisty ogr x2, Kusznicy
12. B1: Koboldy, Łowny gnoll, Lodowy ogr x2 B2: Koboldy, Łowny gnoll, Lodowy ogr x2
Opis przejścia:
Zacznij od postawienia na dole każdych schodów trzech pól z siarką [X1], a u tkaczki stali zainwestuj we wzmocnienie śmierci. Na półpiętrze [X2] schodów z prawej strony ustaw z kolei dwie barykady tak, aby powstał wąski tunel przy ścianie. Postaw w nim pułapkę ze smołą, a na ścianie maszynkę do mielenia. Następnie wypuść orki i ustaw się na schodach z prawej, gdzie dobij wszystkie koboldy, które przeżyją bieg przez ogień, a potem szybko rozpraw się z orkami. W drugiej fali powtórz całą operację, ustawiając się na schodach z lewej. I tutaj również zacznij inwestować w identyczny system obrony, jak po drugiej stronie. Odpieraj teraz kolejne ataki ustawiając barykady tak, aby ciągnęły się na całej długości półpiętra, a na ścianie ustawiaj kolejne maszynki do mielenia. Całość dopełni machającą maczugą ustawioną w taki sposób, żeby atakowała wzdłuż pułapek ze smołą (obrazek). Jest to praktycznie zapora nie do przebycia przez większość ataków.
Po stworzeniu takiego systemu nie pozostanie ci nic innego, jak inwestowanie w pola siarki na środkowym placu (obrazek) i ewentualnie paladynów przed wejściami do szczelin, aby zabezpieczyć się przed pojedynczymi niedobitkami. Warto na tym etapie posiadać laskę (przyda się do odpierania sporej ilości łownych gnolli) oraz naramienniki ognia i lodowy amulet, bo będziesz atakowany przez sporą liczbę ognistych i lodowych ogrów.
Poziom trudności Koszmar:
Zacznij od postawienia na półpiętrze z prawej dwóch barykad. Przejście przy ścianie wypełnij pułapkami ze smołą, na ścianach postaw maszynki do mielenia, a na suficie machającą maczugę. W ten sposób szybko zabezpieczysz swoją prawą flankę. Odeprzyj przy pomocy czarów i kuszy atak z lewej, potem rozpraw się z koboldami i na lewym półpiętrze również zacznij budować identyczną linię pułapek, jak z prawej. Teraz twoim jedynym zagrożeniem będą saperzy próbujący wysadzić barykady. Zabijaj ich gdy wybiegną z bram, a potem pozostanie ci już tylko walka z łownymi gnolli i ogrami.