Rozgrywka | Neuro Hunter poradnik Neuro Hunter
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Opisałem tutaj bardzo ważne aspekty gry, tj. "Cyber bitwy" oraz "Cyber gry". W obu przypadkach wykorzystujemy Instillera - podstawową jednostkę bojowo/przejmującą. Jeśli ma się trudności z wygrywaniem bitw czy gier, powinno się rozwijać umiejętność "Programowanie", która powoduje zwiększenie liczby punktów wytrzymałości naszego Instillera.
Cyber bitwy
Cyber bitwa polega na zajęciu procesora lub procesorów wroga, wyglądających jak czerwone "zamki". Warunkiem wygrania bitwy jest przeżycie głównej jednostki - Instillera, który jako jedyny potrafi przejmować wrogie "zamki" bądź wieżyczki.
Pierwszą rzeczą, jaką robimy po rozpoczęciu gry jest przedostanie się do zielonego regeneratora życia - pozwala on na uleczenie jednostki, którą na nim umieścimy. Niestety - uzdrawia tylko do pewnego momentu, dlatego najlepiej jest wykorzystywać go jedynie do leczenia Instillera. Dopiero po przejęciu regeneratora należy przypuszczać atak na procesor wroga. Przed każdą bitwą wybieramy skład naszego oddziału - do wyboru mamy: Instillera (jest w składzie przymusowo), Wojownika (zadaje większe obrażenia, ma mniej punktów życia), Strażnika (sporo punktów życia, zadaje mniejsze obrażenia ) i Radar (wykrywa miny, jest jednostką szpiegowską).
Na drodze do zwycięstwa staną nam wrogowie- jednostki bojowe oraz wieżyczki. Dla tych pierwszych jak i drugich priorytetowym celem będzie wyeliminowanie naszego Instillera - jeśli w ich pobliżu będzie inna nasza jednostka, to i tak najpierw zaatakują Instillera. Wrogie jednostki niszczymy za pomocą naszego wojska- prosta sprawa. Wieżyczki możemy albo zniszczyć albo przejąć- gdy wybierzemy opcję drugą, zaczną ostrzeliwać naszych nieprzyjaciół.
Kolejną przeszkodą są miny (występują one w bitwach mniej więcej po przejściu 2/3 gry). Wejście na minę całym oddziałem oznacza zniszczenie wszystkich jednostek, dlatego przodem należy posyłać tylko jednego podkomendnego w celach rozpoznawczych. Profesjonalną jednostką wykrywającą miny jest radar, więc wedle potrzeb należy go wykorzystywać. Powinno się też uważać na "niebieskie pola", powodujące spowolnienie każdej wkraczającej nań jednostki.
Cyber gry
Pamiętasz sapera? Jeśli tak, to cyber gra nie powinna sprawić Ci problemu. Chodzi o to, żeby przejść z platformy startowej na przeciwległą platformę. Jest pewien kruczek- całe pole jest zaminowanie, a o obecności min mówią nam cyfry, umieszczone na każdym polu. Jeśli na danym polu jest liczba "0", to w tym miejscu ani na żadnym z przylegających pól nie ma żadnej miny- jest bezpiecznie. Jeśli są to cyfry powyżej zera, to niebezpieczeństwo wybuchu zwiększa się. Należy zdać się na liczby, czy też na szczęście i za każdym razem próbować przejść przez planszę na wprost- aż do skutku. Instiller, w zależności od posiadanych punktów w "Programowaniu", może przeżyć nawet 3 wybuchy.