Poradnik do gry - Porady ogólne | Neuro Hunter poradnik Neuro Hunter
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Pamiętaj, że łóżko to najlepszy przyjaciel Neuro Huntera - jeden odpoczynek i regenerujemy wszystkie punkty wytrzymałości. Należy również pamiętać o tym, aby oszczędzać żywność i środki lekarskie - powinno się je wykorzystywać tylko w trakcie walki. | |
Dobra rada - nie inwestuj punktów doświadczenia w intuicję ani w kradzież - cechy te nie przydają się praktycznie w żadnym momencie gry. Ważne są natomiast pozostałe parametry - punkty należy ładować w nie po równo. | |
Jeśli jesteś blisko bazy, a biegnie za tobą mutant, którego nie możesz pokonać, to idź prędko do robota obronnego - on rozprawi się z przeciwnikiem za ciebie. | |
Biegnie za tobą horda przeciwników, jesteś w sytuacji bez wyjścia? - wczytaj wtedy po prostu grę. Przed każdą większą potyczką czy questem należy bowiem zapisywać grę, żeby w razie czego można było powtórzyć dane zadanie. | |
Staraj się kolekcjonować wszelkiej maści części, takie jak koła zębate, kable czy śruby - mogą się one później przydać do złożenia na przykład jakiejś fajnej broni. Oprócz tego, często przydają się też artykuły spożywcze - z nich można stworzyć któryś z napojów dodających wiele punktów wytrzymałości. Jeszcze jedno - koniecznie zbieraj komponenty o dziwnym wyglądzie - często są do składniki niezbędne do wykonania niektórych misji. | |
Większość przeciwników nie dostrzeże cię z daleka - możesz spokojnie dość blisko do nich podchodzić i badać dokładnie sytuację - dobry plan walki to podstawa sukcesu. | |
Zależnie od sytuacji stosuj implanty - dodają bonusy do naszych umiejętności. Staraj się również zawsze nosić zbroję i hełm, ponieważ dobra obrona zawsze przydaje się w bezpośrednim starciu - pamiętaj jednak o tym, że opancerzenie należy często naprawiać lub wymieniać. | |
Niektóre wskazówki, pojawiające się w czasie przerwy podczas wczytywania gry są bardzo przydatne. Powinno się je czytać - dzięki nim można wiele dowiedzieć się o grze i o sposobie prowadzenia rozgrywki. |