[Misja 20] Główny generator energii | Neuro Hunter poradnik Neuro Hunter
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Jest to kolejny, bardzo skomplikowany i wielowątkowy quest - podzieliłem go na konkretne części i dokładnie opisałem.
Część pierwsza: Upartość Julia Escadosa
Legenda:
1. Ram Hendrikson. 2. Winda do generatora, strażnik. 3. Julio Escados. |
Winda do generatora (2) jest zamknięta - stojący obok strażnik wytłumaczy nam, że klucz ma szef strażników - Julio Escados (3) . Najpierw rozmawiamy z Ram'em (1) , później idziemy do samego Escadosa (3) . Nie da on nam klucza, dopóki nie przyniesiemy mu pisemnej zgody od Ram'a (1) . Tak robimy, Julio nie dotrzymuje jednak słowa - obiecuje jednak, że da nam klucz, jeśli uporamy się z bestiami ze szklarni.
Część druga: Strażnik - dorobkiewicz
Legenda:
1. Szklarnie. 2. Terminal. 3. Winda. |
Szklarnie znajdują się za przejściem w (1) . Niestety, tamtejszy strażnik nie chce nas przepuścić, chyba, że przyniesiemy mu nowy porażacz. Swój własny sprzedał bowiem Bronsky'emu. Po pierwsze - kopiujemy schemat porażacza z terminala obok pokoju Escadosa (2) . Po drugie - trzeba będzie znowu pojawić się w kolonii więźniów - w tym celu wykorzystujemy windę w (3) .
Część trzecia: Usunięcie Bronsky'ego
Legenda:
1. Manimi. 2. Bronsky. 3. Doc. 4. Williams i Mouthy. 5. Chuck. |
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie