[Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter poradnik Neuro Hunter
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Część pierwsza: Aresztowanie
Legenda:
1. Zasadzka. 2. Cela. 3. Biuro Gorana. |
Po wkroczeniu do kolonii zostajemy aresztowani (1) przez Julio Escadosa - wszystko to za sprawą zniszczenia generatora. Wraz z Ramem Hendriksonem oraz Goranem Borkovicem zostajemy osadzeni w celi w (2) . Rozmawiamy ze współwięźniami (od Borkovica dostajemy klucz do jego biura), następnie z Kate stojącą przed celą a później zagadujemy strażnika - prosimy go o przyprowadzenie Escadosa. Obiecujemy Juliowi naprawić system wentylacyjny, za co zostajemy wypuszczeni. Nasz ekwipunek znajdujemy w skrzyni tuż obok celi. Udajemy się do (3) , a ze znajdującego się tam terminala kopiujemy klucz do kolei. Idziemy do obozu więźniów.
Część druga: Dostać się do kolei
Legenda:
1. Wejście do magazynu. 2. Winda. |
Aby przedostać się do kolei, należy przejść przez cały magazyn nr 22 (1) , a następnie dotrzeć do windy (2) . Przed wejściem koniecznie trzeba się upewnić, czy posiada się dużą liczbę amunicji do broni strzeleckich - na poziomie kolei będzie to jedyna potrzebna jak i skuteczna broń.
Część trzecia: Kolej
Legenda:
1. Winda. 2. Terminal. 3. Terminal. 4. Terminal. 5. Terminal. 6. Specjalista. |
Na całym obszarze jest cała masa wieżyczek strażniczych - bez broni odległościowych się nie obejdzie. Ruszamy z windy w (1) w kierunku terminalu w (2) , tam bowiem musimy zagrać w cyber grę. Kolejnym krokiem będzie przejście przez halę - tutaj należy używać każdego napotkanego terminalu. Dochodzimy do terminala głównego (3) . Wygranie tamtejszej cyber bitwy pozwala na dezaktywację systemu obronnego.
Teraz możemy ruszać do terminalu w (4) - cyber gra, to samo na nas czeka w (5) . Ostatnim naszym posunięciem będzie dojście do (6) i rozmowa ze Specjalistą. Okaże się, że jedynym sposobem na uruchomienie systemu awaryjnego będzie zdobycie srebrnego płomienia (paliwa), który jest w posiadaniu górników. Chwilę po rozmowie i po odejściu od Specjalisty na naszą krótkofalówkę zadzwoni Hacker. Opuszczamy kolej i zmierzamy do kolonii górniczej.
Część czwarta: Srebrny płomień
Legenda:
1. Ivan Mohorovic. |
Idziemy do Barstowe (obóz górników) na pogawędkę. Stwierdzi, że to biolodzy mają srebrny płomień i to do nich należy się po niego wybrać. Wobec tego, wracamy na poziom kolonii biologów. Udajemy się do Ivana Mohorovica (1) . Facet daje nam schemat oraz bakterie, po czym każe wziąć pojemnik na srebrny płomień z kontenera (pokój obok) i wrócić z powrotem do Barstowe. Tak też robimy.
Legenda:
1. Barstowe. 2. Magazyn M-3. |
Aby stworzyć srebrny płomień, potrzebujemy pojemnika, bakterii i kamienia. Trzeci składnik możemy zdobyć w prosty sposób: Barstowe (1) da nam klucz do magazynu M-3 (2) . W jednym z kontenerów znajdziemy dwa kamienie. Wystarczy już tylko ze znalezionych komponentów stworzyć srebrny płomień i gotowe! Ażeby ukończyć tę misję, należy przejść się ponownie do poziomu kolei i przekazać Specjaliście paliwo. System awaryjny już działa! Po całej operacji zadzwoni Hacker i przekaże nam parę informacji. Na koniec zwracamy się jeszcze do Specjalisty- tym razem, prosząc go o klucz do laboratoriów.