[Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter poradnik Neuro Hunter
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Misja ta jest dość złożona, więc opiszę ją dokładnie krok po kroku. Polega na otworzeniu windy prowadzącej do kolonii biologów znajdującej się w pokoju lekarskim.
Część pierwsza: Otworzyć windę do lokacji generatora
Legenda:
1. Winda do generatora. 2. Pokój Bronsky'ego. |
Doc dał nam klucz do pokoju lecznicy po wykonaniu misji 14 - teraz wystarczy ponownie zakraść się do kwatery Bronsky'ego (2) i wziąć ze skrzyni klucz do windy, oznaczonej P01. Sama winda znajduje się na tyłach szpitala - w pokoju lecznicy (1) .
Część druga: Skontaktować się z korporacją
Legenda:
1. Winda. 2. Bloki skalne. |
Wychodzimy z windy (1) i uwaga - tu czeka nas spora bitwa - dwa biomutanty, nieopodal dwaj wyłupiastoocy, jeszcze dalej cancerusi oraz jeden bliper. Eksterminacja tych dwóch ostatnich nie będzie konieczna, bowiem musimy się przedostać jedynie do (2) . Tam, przy blokach skalnych, nawiążemy przez krótkofalówkę kontakt z korporacją - dowiemy się, że naszym kolejnym celem będzie rozmowa z Toadstoolem. Przez windę zjeżdżamy z powrotem do kolonii więźniów.
Część trzecia: Toadstool
Legenda:
1. Winda do kolonii karnej. 2. Toadstool. 3. Kathryn. 4. Winda do laboratoriów wojskowych. |
W celu skontaktowania się z Toadstoolem udajemy się do kolonii górniczej. Z (1) ruszamy prosto do (2) , kryjówki Toadstoola. Facet opowie nam co nieco o sobie i da klucz do laboratoriów wojskowych (4) . Oprócz tego, napomknie też o poziomie jaskiń, znajdujących się niżej, pod ziemią. Wchodzimy do windy (4) , wcześniej jednak rozmawiamy z Kathryn (3) .
Część czwarta: Laboratoria wojskowe
Legenda:
1. Winda. 2. Cyber bitwa. 3. Terminal. |
Celem tej misji jest przebrnięcie z windy (1) przez hordy potworów do pomieszczenia (2) . Największą bolączką będą Rezectorzy - humanoidalne bestie, szybkie i bezwzględne. Tu trzeba mieć oczy dookoła głowy oraz dobrą broń - na tym poziomie będzie można znaleźć karabin. Po dojściu do (2) wygrywamy tam cyber bitwę (tym samym dezaktywując wieżyczki obronne), po czym udajemy się wprost do terminala (3) . Stamtąd kopiujemy klucz do kolonii biologów i opuszczamy laboratoria wojskowe.
Część piąta: Dostęp do kolonii biologów
Legenda:
1. Cyber bitwa. 2. Strażnik. |
Przez lecznicę w kolonii więźniów możemy już się przedostać windą do obozu biologów. Najpierw jednak trzeba będzie stoczyć cyber bitwę w kabinie w (1) , tuż po wyjściu z windy. Pozwoli to na dezaktywację wieżyczek strażniczych. Po wygraniu bitwy wkraczamy do pomieszczenia (2) , gdzie czeka nas rozmowa ze strażnikiem.
Część szósta: Próbka biomutanta ponownie
Legenda:
1. Strażnik. 2. Ram Hendrikson. |
Podczas rozmowy ze strażnikiem (1) oznajmiamy, że zostaliśmy przysłani do Rama Hendriksona, aby przekazać mu próbkę biomutanta od Doc'a. Ram przyjdzie po nas i w zamian za próbkę zaakceptuje nas jako nowego członka kolonii - od teraz Ram'a będziemy mogli spotkać w (2) .