Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neuro Hunter - poradnik do gry

Neuro Hunter - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Misja 18] Jakinie | Neuro Hunter poradnik Neuro Hunter

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

1 - [Misja 18] Jakinie | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

 

Legenda:

 

1. Toadstool.

2. Marks.

3. Wejście do jaskiń.

Od Toadstoola (1) dowiadujemy się, że tajemnicza winda (3) prowadzi do jaskiń pełnych mutantów. Klucz do niej ma Marks (2) - strażnik nie da nam go dobrowolnie, dlatego należy go wykraść (wymagany poziom programowania: 3). Z kluczem możemy już wejść do windy (3) - uwaga! - tuż obok jest wieżyczka strażnicza. Same jaskinie to poziom mający na celu zwiększenie poziomu doświadczenia gracza - możemy powybijać buszujące tu monstra bądź nie. Zadanie zaliczymy, jeśli choć na chwilę wyjdziemy z windy do jaskiń.

2 - [Misja 18] Jakinie | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry
3 - [Misja 18] Jakinie | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry