[Misja 26] Uwolnić więźniów 2 | Neuro Hunter poradnik Neuro Hunter
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Legenda:
1. Julio Escados. 2. Cela. 3. Terminal. 4. Winda. |
Ze świeżo stworzonym amuletem idziemy do Julia (1) , który zgadza się na uwolnienie więźniów. Udajemy się do celi (2) , gdzie informujemy Rama i Gorana o ich odzyskanej wolności. Za chwilę odbędzie się spotkanie Hendriksona, Borkovica i Wrighta (1) . Z każdym z nich trzeba będzie porozmawiać - od Stana otrzymamy klucz do windy (4) , prowadzącej do siedziby samego Hackera.
Po skończeniu spotkania i po odejściu w stronę cel, zaczepi nas Kathryn, po czym otrzymamy telefon od Agencji Bezpieczeństwa, która w ramach pomocy prześle do terminalu w biurze Borkovica (3) schemat potrzebny do stworzenia broni plazmowej (trzeba ją zrobić). Potrzebne komponenty są w większości w laboratorium wojskowym - trzeba tylko mieć oczy dookoła głowy i zaglądać do skrzyń itp. Po otrzymaniu broni, wchodzimy do windy (4) .