The Longest Journey: Kraina snów
Aktualizacja:
Kiedy rozejrzałam się dookoła, doszłam do wniosku, iż czas najwyższy pozbyć się tych paskudnych ciuchów kolonisty. A ponieważ toaleta damska była zamknięta, musiałam skorzystać z tej dla samców. Fuj, od razu widać, kto z niej korzysta. Zaciekawił mnie wiszący na ścianie automat, który oferował coś, co nazywało się "Natychmiastowa Gotowość". Ciekawa byłam do czego? Ten kosz na wprost coś zasłaniał. Przesunęłam go i za pomocą monety otworzyłam kratkę wentylacyjną. Może tą drogą gdzieś dotrę? Weszłam do tunelu. Po lewej zobaczyłam niewielkich rozmiarów ekran. To dzięki niemu mogłam się poruszać po systemie wentylacyjnym. Ruszyłam do wyjścia kanału technicznego nr 1. Przed sobą zobaczyłam kamerę. Coś trzeba było z nią zrobić. Podeszłam bliżej i wyrwałam kabel. Wróciłam do kanału i skierowałam się do wyjścia kanału technicznego nr 2. Znalazłam się w pokoju strażników. Ostrożnie weszłam do środka. Na stole stał kubek. Wpadłam na pomysł by wrzucić do niego kupione w automacie kapsułki. Może to usunie strażnika na dłużej. Schowałam się w kanale i obserwowałam co się będzie działo. No tak, mogłam to przewidzieć. Tym mężczyznom to tylko jedno w głowie. Ale przynajmniej miałam spokój.
W pokoju na wieszaku wisiał płaszcz, w którego kieszeni znalazłam klucz magnetyczny. Teraz wystarczył rzut oka do komputera, by odkryć, że Strażnik znajduje się w celi nr 5. Przyjrzałam się następnie Mapie Systemu Bezpieczeństwa, dzięki której bez problemu mogłam wydawać polecenia poszczególnym wartownikom. Przecież musiałam jakoś dostać się do celi nr 5. Najpierw postanowiłam odwołać na przerwę wartownika z bloku więziennego. Ruszyłam w daleki korytarz i tam znalazłam wejście do celi w której powinien znajdować się Strażnik. Otworzyłam zamek kluczem magnetycznym i uwolniłam go. Przedstawił się jako Adrian. Razem wróciliśmy do pokoju kontrolnego. Kazałam wartownikowi z bloku więziennego wrócić na posterunek, a na odpoczynek wysłałam tego, który swoje stanowisko miał przy śluzie. Znowu z Adrianem poszliśmy w daleki korytarz, skręciliśmy w prawo i znaleźliśmy się w śluzie powietrznej. Tędy prowadziła nasza droga na wolność. Uspokoiłam Strażnika i rozejrzałam się za czymś, co umożliwiłoby nam wydostanie się na zewnątrz. Znalazłam panel kontrolny i nacisnęłam czerwony guzik. Znalazłam sondę - kombinezon, który służył obsłudze do wylotów poza stację. Ale oczywiście coś musiało być nie tak. Brakowało filtra tlenu.
Przypomniałam sobie, że na mapie był zaznaczony magazyn. Wróciłam do pokoju kontrolnego. Znowu trzeba było trochę poganiać wartowników. Odwołałam tego z magazynu (też musi przecież odpocząć).
Weszłam w korytarz po lewej stronie i ruszyłam do ładowni. Ale masa skrzyń, jak ja tu znajdę filtr. Po lewej stronie znajdował się terminal komputerowy. Przejrzałam spisy. Tak, potrzebowałam filtra, który schowany był w skrzyni o symbolu L109.
Przeszukałam skrzynie. Ta właściwa stała u góry po lewej stronie. Wzięłam filtr i znów musiałam poprzestawiać wartowników, by wrócić do śluzy. Adrian, mocno wystraszony, już się niecierpliwił. Wsadziłam filtr w odpowiednie miejsce w kombinezonie i kazałam Adrianowi wejść do niego. Następnie nacisnęłam na panelu żółty guzik. Wyruszyliśmy w niezbadaną przestrzeń kosmosu. Ale kiedy zmierzaliśmy ku powierzchni planety, miałam wrażenie, iż nie jesteśmy sami...
- Najdłuższa Podróż - poradnik do gry
- The Longest Journey Najdłuższa Podróż - poradnik do gry
- The Longest Journey: Półcień
- The Longest Journey: Po drugiej stronie lustra
- The Longest Journey: Przyjaciele i wrogowie
- The Longest Journey: Potwory
- The Longest Journey: Tam i z powrotem
- The Longest Journey: Burza Chaosu
- The Longest Journey: Głębokie, błękitne zwierciadło
- The Longest Journey: Ponowne zjednoczenie
- The Longest Journey: Cienie
- The Longest Journey: Odrodzenie
- The Longest Journey: Smoki
- The Longest Journey: Kraina snów
- The Longest Journey: Najdłuższa podróż
- The Longest Journey Najdłuższa Podróż - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Hej. Rozdział XI, wysiadam z windy na dole i nie wybiega ten gostek z pudełkiem po pizzy. Błąd jakiś. Co robić? Bez tego pudełka dalej nie ruszę :(
3 część:na posterunku faceci niby naprawiający drzwi nie chcą odejść.Co mam zrobić?
aniaa1901-->Nie ma za co.
Tak dokładnie musisz pokombinować z blokadą. A konkretnie musisz sprawić, żeby się przesunęła. Colę znajdziesz na posterunku i to nie od razu :)
dzieku za pomoc...mam kolejny problem pomozesz mi?? Jestem w 3 rozdziale i bylam juz na posterunku tylko ze drzwi sa zepsute.Co mam zrobic???Cos ze smietnikiem albo blokada drogowa?cos czytalam o jakiejs coli ale skad mam ja wziasc
nękaj kupca o adres Człowieka na Kołach, aż pojawi się chłopiec na posyłki zatrudniany przez niego - kupiec zwolni go za spóźnienie i wtedy możesz przyjąć się do pracy
hej mam problem w rozdziale 2 ten ziomek z mapami nie chce dac mi pracy gadalam juz ze wszystkimi i nic on o jakim cos czytalam o kolesiu z wozkiem ale on nic o nim nie gada utknelam pomocy
słuchajcie, mam problem niby taki banalny ale śplepa Edziusiaaa nie może dać sobie rady ;/ nie wiem ja zmieszać tę cole na tej maszynie ;/ kiedy zawsze biore cole i przesuwam ją nad tę dziwną maszynę, cola nie robi się ciemna i jasna... plis pomóżcie ;) z góry dzięki
Jeżeli przez "alejkę koło kina" rozumiesz miejsce, z którego prowadzi ewakuacyjne wyjście z kina to z tego wynika, że pozbyłaś się detektywa, a Freddy otworzył drzwi prowadzące właśnie tam. Zerknij na cień na ścianie, podejdź do drzwi ewakuacyjnych i podpal śmietnik. Wybiegnie Freddy i zgasi pożar, pokombinuj z cieniem i z czymś co zwróci uwagę (i przestraszy) Freddy'iego.
Utknęłam na 2 rozdziale byłam w alejce koło kina, i nie wiem co powinnam robić dalej. Byłam umówiona z zakiem . Nie wiem też jak wjechać windą . Prosze pomóżcie:)
Najpierw zerknij na blokadę - odczytasz ustawiony na niech numer, następnie popatrz na nazwy ulic, są na nich podane również ich kody (jeden z nich to będzie kod z blokady). Gdy ponownie użyjesz blokady, April wpisze ten drugi kod i...
jestem w roxdziale i nie wiem co zrobić z tą blokadą drogową
Są jakieś informacje na temat błędu przy uruchamianiu gry. Proszę wpisać w google - "Pomoc Techniczna - Longest Journey - Najdłuższa Podróż" - i na pierwszej pozycji poczytać.
A czy próbowałeś zmieniać tryb zgodności ze starszą wersja windowsa ?
Mam Vistę Home Premium 32-bitowy system i próbuję zainstalować TLJ. Mam wydanie dwu-płytowe. Na pudełku jest napisane że wydanie z 2000 roku, ale na początkowym ekranie gry widnieje napis "1999 Funcom". No a grę kupiłam dużo później, jakoś w 2003 lub 2004... Gdy gra się już zainstaluje (przynajmniej to idzie dobrze) i chcę ją włączyć... Ustawiam parametry, "OK", gra się włącza. Pojawia się ta zielona animacja Funcom i ekran startowy, "Nowa Gra", "Wczytaj Grę" itp. I gdy chcę włączyć nową grę wszystko pada i wyskakuje mi błąd. Screena z błędem załączyłam w wiadomości. Szukałam łatek czy czegoś... Znalazłam łatkę na stronie oficjalnej TLJ, ale chyba się nie nadaje. Nie ma mojej wersji. Ja mam build 142. A tu link do tej strony z łatkami: http://www.longestjourney.com/help/patches/
Mimo to próbowałam łatkę zainstalować (wtedy jeszcze nie wiedziałam jaką mam wersję gry) i podczas instalacji wyskoczył mi błąd o treści "Could not find the 2003 relase of The Longest Journey in the specified directory.", co wydaje mi się znaczy że mam właśnie inne wydanie gry. xP
Czy ma ktoś może jakiś pomysł żeby mi pomóc? ;( Ehh, mogłam sobie grać na moim starym kompie gdzie miałam XP, ale zaczął się ciąć i żadna gra nie działała dłużej niż 5min. :P Czasem nawet nie zdążała się zainstalować! Chciałabym sobie zmienić system operacyjny, ale nie potrafię, a wynajęcie fachowca kosztuje... Więc próbuję sobie jakoś poradzić. :)
OK udało sie wykombinowałem
CZE jestem w 4 rozdziale przy tych znakach które grają i nie mam pojęcia jaką melodię mam zagrać może mógłby mi ktoś pomóc??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
