[Beechcraft King Air] Przygotowanie do lądowania cz.2 poradnik Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Po chwili kontola Malmo przekieruje nas do kontroli podejścia Malmo, gdyż wlatujemy w jej obszar. Kontrola poda nam ciśnienie. Po chwili zauważymy, że na HSI pojawi się znajoma zielona strzałka, co oznacza, że łapiemy namiar systemu ILS pasa 4R w Kopenhadze. Działa to w ten sposób, że grot strzałki wskazuje nam kierunek pasa, a przesunięta wewnętrzna część strzałki nasze odchylenie na lewo lub prawo od jego osi. W przeciwieństwie do poprzednich manewrów przy szukaniu radiali na radiolatarnie VOR, tutaj nic już nie będziemy zmieniać. Dzięki temu zawsze będziemy zorientowani w jakim kierunku leży pas i na ile jesteśmy od niego odchyleni.
Kiedy samolot wyrówna lot na 3000 stóp, nie zapomnijmy otworzyć przepustnic, by nie utracić prędkości i nie przeciągnąć maszyny. Chwilę później łączymy się z kontrolą zbliżania naszego docelowego lotniska, czyli Kastrup w Kopenhadze. Naciskając stopniowo ctrl-F3 zwiększamy obroty śmigieł w pobliże czerwonej kreski. Po pewnym czasie dostaniemy kolejny wektor - skręt na 310 stopni, co ustawi nas dokładnie prostopadle do kierunku pasa. Będzie to łatwe do zaobserwowania na HSI.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie