[Beechcraft King Air] Kołowanie po lądowaniu w Microsoft Flight Simulator 2004 poradnik Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight
Ostatnia aktualizacja: 20 kwietnia 2022
Po wylądowaniu włączamy ciąg wsteczny silników przytrzymując klawisz F2, a kiedy prędkość spadnie do około 60 węzłów, hamujemy ręcznie. Najbliższym zjazdem opuszczamy pas startowy. W oknie ATC łączymy się z kontrolą naziemną ground, która da nam wskazówki do kołowania. W naszym przypadku jest to kołowanie drogami B5 B C A Z K J. Procedura kołowania jest identyczna jak z kołowaniem na pas przed startem - możemy posługiwać się tablicami, różową linią i widokiem z góry. W czasie kołowania włączamy światła kołowania, wyłączamy stroboskopy i podnosimy klapy. Kiedy dokołujemy na miejsce przeznaczenia, wyłączamy silniki kombinacją shift-ctrl-F1 oraz wszystkie światła. Lot został zakończony!
Uwaga! W przypadku próby lotu tą samą trasą, wiele elementów może różnić się od podanych wyżej - kontrola może dawać nam nieco inne wskazówki w zależności od pogody. Należy w takich sytuacjach trzymać się wskazówek ATC, a nie niniejszego poradnika.