Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry

Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Beechcraft King Air] Kołowanie w Microsoft Flight Simulator 2004 poradnik Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Otwieramy okno ATC, łączymy się z kontrolą ground i prosimy o zezwolenie na kołowanie. Dostajemy instrukcję kołowania na pas 11. To, jaki dostaniemy pas do odlotu zależy też od kierunku wiatru, nie zawsze będzie więc to ten sam pas. Zwalniamy hamulce naciskając klawisz z kropką (.), bardzo delikatnie popychamy przepustnicę w naszym joysticku (jeśli nie mamy joysticka z przepustnicą, korzystamy z klawiszy F3 i F2 do sterowania silnikami) i kiedy tylko samolot drgnie, zakręcamy i kołujemy na pas nr 11. Jeśli nie wiemy jak kołować, to albo pomagamy sobie widokiem z lotu ptaka (ctrl-S), albo prosimy kontrolę o pomoc w kołowaniu - z menu ATC wybieramy Turn On Progressive Taxi i komputer wyrysuje nam różową linię, po której możemy kołować do celu.

Możemy włączyć też klawiszem shift-Z dodatkowe dane u góry ekranu, pokazujące między innymi prędkość i pułap - [Beechcraft King Air] Kołowanie w Microsoft Flight Simulator 2004 - Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry

Możemy włączyć też klawiszem shift-Z dodatkowe dane u góry ekranu, pokazujące między innymi prędkość i pułap. Kołujemy, starając się nie przekroczyć prędkości 15 węzłów (w razie czego hamujemy kropką (.)) i uważając na otaczający nas ruch. Zbliżając się do pasa startowego włączamy światła lądowania land oraz stroboskopy strobe. Przed pasem zatrzymujemy całkowicie samolot i prosimy ATC o zezwolenie na start. Jeśli na pasie jest jakiś ruch, kontrola każe nam czekać (hold short) aż do odwołania, w przeciwnym wypadku zezwoli na start.