Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry

Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Beechcraft King Air] Przygotowanie do lądowania cz.1 w Microsoft Flight Simulator 2004 poradnik Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

W naszym przypadku zostajemy poinformowani, że znajdujemy się 49 mil na wschód od lotniska, mamy skręcić na kurs 225 stopni i na razie utrzymywać nasze 12000 stóp. Istotną informacją są też dane o pasie, na którym będziemy lądować - 4R. Spróbujmy się czegoś dowiedzieć o tym pasie - wchodzimy z menu pod klawiszem Alt w opcję Map i przesuwamy mapę tak, aby mieć na widoku lotnisko Kastrup. Klilamy na nie i otwiera się okienko informacyjne. Szukamy na końcu pasa 4R i dowiadujemy się, że częstotliwość ILS pasa wynosi 109.30 MHz, a jego kurs 040 stopni. Notujemy sobie te dane. Skręcamy więc na 225. Po chwili otrzymujemy kolejną informację - skręt w prawo na 255. Należy pamiętać, że każde polecenie kontroli musimy powtórzyć - będziemy do tego zawsze mieli stosowną opcję w okienku ATC.

W oczekiwaniu na kolejne instrukcje możemy wykorzystać dane o pasie do przygotowania się do lądowania - [Beechcraft King Air] Przygotowanie do lądowania cz.1 w Microsoft Flight Simulator 2004 - Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry

W oczekiwaniu na kolejne instrukcje możemy wykorzystać dane o pasie do przygotowania się do lądowania. Częstotliwość 109.30 pasa 4R wprowadzamy do radia NAV1 , a zielonym pokrętłem na HSI ustawiamy kurs pasa, czyli 040. W ten sposób przygotowaliśmy wstępnie samolot do lądowania na tym pasie. Do działania tego systemu wrócę, kiedy złapiemy namiar ILS. Chwilę później dostajemy instrukcję zejścia na 3000 stóp. Ustawiamy to w panelu autopilota. Samolot schodząc przyspiesza, więc przymykamy przepustnice na tyle, by samolot nie zwiększał swojej prędkości.