Znajdź coś do jedzenia | Rozdział II Memoria poradnik Memoria
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Znajdź coś do jedzenia
Sadja jest głodna i postanawia zdobyć coś do zjedzenia - w tym celu musi zastawić pułapkę na stworzenie zamieszkujące norkę po lewej (w dole ekranu).
Z miejsca na ognisko (na lewo od siedzącego przy skale Rachwana) weź wszystkie polana. Zabierz też leżącą na prawo od mężczyzny skórę i linę z kamienia poniżej. Zerwij także trochę kwitnącego na żółto (na prawo od drzewa) mniszka lekarskiego. Połóż roślinki na płaskim kamieniu przy korzeniach drzewa.
Na kwiecistej łączce po prawej, gdzie też rośnie sporo mniszka, połóż skórę. W ekwipunku zaostrz sztyletem polana i przedziuraw nimi dokoła brzeg skóry. Następnie pozbieraj je ze skóry i zainstaluj na niej linę, której koniec wyląduje w krzakach z prawej strony drzewa.
Zostało jeszcze 51% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie