Przekonaj admirała do udziału Sadji w bitwie | Rozdział V Memoria poradnik Memoria
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Przekonaj admirała do udziału Sadji w bitwie
Znalazłszy się na zewnątrz, sprawdź dostępne możliwości - jak widzisz możesz dostać się do laboratorium kruszcu (przez lewe i prawe okno), a także do obserwatorium, na dach, do pokoju gościnnego, do głównej hali oraz do sali obrad (???). Na początek wleć do laboratorium przez lewe okno.
Weź stojący na piecu czajnik, postaw go na rozgrzanej płycie obok i błyskawicznie - zanim czajnik zagwiżdże, co zwróci uwagę adepta - opuść pomieszczenie przez to samo okno, którym Sadja wparowała do środka. Jeśli nie zdążysz i mężczyzna zauważy dziewczynę, trzeba będzie powtórzyć całą akcję.
Teraz wleć do laboratorium przez prawe okno i szybciutko zakoś z blatu swój sztylet, po czym natychmiast opuść pomieszczenie przez to samo okno. Jeśli nie zdążysz i adept zauważy dziewczynę, trzeba będzie powtórzyć całą akcję.
Tym razem wleć do obserwatorium, gdzie trzy urządzenia przypominające tuby w centrum pomieszczenia ustaw tak, by oświetlały znajdujące się bezpośrednio nad nimi kule. W tym celu kliknij na danej tubie, a potem na usytuowanej nad nią kuli. Sadji uda się podsłuchać Kasima, dzięki czemu zdobędziesz dwudzieste trzecie osiągnięcie. Opuść pomieszczenie przez któreś z okien.
Wreszcie udaj się do najniżej położonej sali (oznaczonej symbolem ???, z okna której wypływa struga wody) - to sala obrad Rady Żywiołów. Porozmawiaj z admirałem (kiedy scenka z Geronem i Brydą przerwą wątek dotyczący Sadji, po powrocie do niego zagadnij admirała ponownie, by wyczerpać wszystkie tematy) i oddaj mu posiadaną broń, tj. sztylet.