Nałóż maskę Rachwanowi | Rozdział IV Memoria poradnik Memoria
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Nałóż maskę Rachwanowi
Jako Sadja otrzymasz kolejny czar: petryfikująco-ożywiający. Aby bohaterka znów mogła się ruszać, dwukrotnie rzuć owo zaklęcie na rosnącą na skale roślinkę, by najpierw spowodować jej skamienienie, a potem przywrócić do poprzedniej postaci.
Po rozmowie z magiczną laską spróbuj nałożyć Rachwanowi maskę - mężczyzna stanowczo się temu sprzeciwi, musisz więc podejść go podstępem.
W tym celu użyj zaklęcia wizji na naszyjniku Rachwana (w ekwipunku), a następnie kliknij: lodowy blask, sopel lodu i śnieg. Mężczyźnie zrobi się bardzo zimno.
Do miejsca na ognisko (w centrum lokacji) wrzuć gałązkę. Czarem petryfikującym potraktuj cierniste krzewy (na prawo od paleniska), by stworzyć ochronę przed wiatrem. Następnie krzesiwami wykrzesz iskry, by podpalić ulokowany przed chwilą w palenisku patyk. Kiedy Rachwan podejdzie do ogniska, zadziałaj swym nowym zaklęciem również na trawę (za paleniskiem). Złapawszy go w ten sposób w pułapkę, nałóż mu maskę. Następnie powtórz dokładnie wymawiane przez niego słowa:
- Fdan Fasgadan Esplas De Quatan! (druga opcja);
- Hmurilor Grasz Ferell Goran! (trzecia opcja);
- Hll Bemutir Gherul Fellan! (druga opcja);
- Juntir Quatan Pheluntir Sodan! (pierwsza opcja).