Ucieknij z pokoju gościnnego | Rozdział V Memoria poradnik Memoria
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Ucieknij z pokoju gościnnego
Dotarłszy do Drakonii, Sadja na swoje żądanie zostaje doprowadzona do uwięzionego przez magów księcia. By móc się stamtąd wydostać, musi tymczasowo pozbyć się trzech przedmiotów: sztyletu, magicznej laski i maski. Rzeczy te możesz albo cisnąć w przepaść rozciągającą się wokół miejsca, gdzie przymusowo przebywa książę (tym samym zdobywając dwudzieste osiągnięcie), albo przekazać je oczekującemu na to Xerxesowi (tym samym zdobywając dwudzieste pierwsze osiągnięcie).
Po dialogu z Kasimem Sadja znajdzie się w pokoju gościnnym. Spróbuj go opuścić (w prawo), przechodząc do głównej hali, a przekonasz się, że wytrwały Xerxes czuwa na posterunku i nie pozwala dziewczynie rozejrzeć się po siedzibie Rady Żywiołów. Musisz znaleźć inny sposób na wydostanie się z pokoju.
Zwróć uwagę na poruszające się liście roślinki doniczkowej przy łóżku. Dotknij jej, a pojawi się duch powietrza. Zagadnij go, wybierając następujące opcje: "Pobaw się ze mną", "Pobawmy się w chowanego", "Ty ukryjesz mnie przed magami". Jeśli uda Ci się dogadać z duchem za pierwszym podejściem, otrzymasz dwudzieste drugie osiągnięcie. Jeśli wybierzesz złą opcję i dialog zostanie przerwany, zagadnij ducha ponownie.