Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Memoria - poradnik do gry

Memoria - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Odizoluj Kasima od unoszącej się komnaty | Rozdział VII Memoria poradnik Memoria

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Odizoluj Kasima od unoszącej się komnaty

Po rozmowie z Ariarchosem, który odda Sadji sztylet Haruna, podnieś kamienie (trzy) leżące tuż obok Sadji - Odizoluj Kasima od unoszącej się komnaty | Rozdział VII Memoria - Memoria - poradnik do gry

Po rozmowie z Ariarchosem, który odda Sadji sztylet Haruna, podnieś kamienie (trzy) leżące tuż obok Sadji. Rzuć nimi kolejno w stojącego na platformie po prawej księcia. Kiedy Kasim odgrodzi się przezroczystą kopułą, podejdź do opartego o kolumnę Ariarchosa (kliknij go), który da Sadji klucz do wieży. Przeszukaj też ciała trzech pozostałych mężczyzn. Dziewczyna zdobędzie w ten sposób: berło (od kapłana usytuowanego najbliżej kopuły), pas (od kapłana znajdującego się najbliżej Ariarchosa) i pióro (od kapłana leżącego najbliżej wieży). Maszeruj przed siebie i kluczem otwórz drzwi wieży (po lewej).