Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Memoria - poradnik do gry

Memoria - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poszukaj świadka w gospodzie | Rozdział II Memoria poradnik Memoria

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Poszukaj świadka w gospodzie

Znalazłszy się w domu, zejdź po drabinie w podłodze, a sprzed budynku udaj się na rynek (w głąb ekranu), zaś tam - do gospody (po lewej) - Poszukaj świadka w gospodzie | Rozdział II Memoria - Memoria - poradnik do gry

Znalazłszy się w domu, zejdź po drabinie w podłodze, a sprzed budynku udaj się na rynek (w głąb ekranu), zaś tam - do gospody (po lewej).

Po rozmowie z Jacomo (do ekwipunku trafi dzban na wino), jeśli chcesz zdobyć kolejne osiągnięcie (piąte), obróć rożen z piekącym się na nim prosiakiem (w głębi, po lewej).

Następnie zagadnij grupkę bohaterów po prawej i przepytaj każdego z nich. W trakcie tej konwersacji możesz też zyskać jedno z dwu wzajemnie wykluczających się osiągnięć. Jeśli dasz wyraz swoim podejrzeniom i zarzucisz kłamstwo jedynie Thorwalianowi, od razu twierdząc, że nie było go wczoraj w karczmie (a pomijając temat kaca), zdobędziesz szóste osiągnięcie. Jeśli najpierw poruszysz kwestię dotyczącą kaca, rozpęta się bójka i Geron zostanie wyrzucony z knajpy, ale za to otrzymasz siódme osiągnięcie - oczywiście w takim wypadku po prostu wróć do gospody i zaczep herosów ponownie, sugerując Thorwalianowi nieobecność w karczmie poprzedniego dnia, by dokończyć dialog. Wtedy wtrąci się Hilda i opowie, co widziała, a po chwili pojawi się Bryda i wraz z Geronem wyjdą na zewnątrz.

W efekcie pogawędki z Brydą w ekwipunku młodzieńca wyląduje lista rzeczy potrzebnych do skonstruowania pułapki na demona i pergamin z kawałkiem węgla drzewnego. Bohater zyska też nowy czar: odem arcanum.