Wydostań się z krypty | Rozdział I Memoria poradnik Memoria
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Wydostań się z krypty
Użyj czaru aktywującego na szczątkach kamiennego strażnika lub jego dłoni przygniatającej maga. Kiedy owa ręka spadnie na ziemię, porozmawiaj z konającym mężczyzną. Sadja automatyczne zabierze maskę i sztylet.
Czarem dezaktywującym potraktuj jedną z lamp w krypcie, by zgasić światło. Następnie w ciemnościach poszerz sztyletem otwór w rogu pomieszczenia (w głębi ekranu), przez który prześwituje odrobina światła. Wyjrzyj przezeń.
Sadja ujrzy plac boju, na którym była poprzednio. Czarem aktywującym ożyw kamiennego strażnika przy ścianie przylegającej do krypty. Jako on trzy razy uderz ręką w podłoże lub w ścianę za nim (aby zdobyć drugie osiągnięcie, musisz uderzyć 10x). Podnieś mosiężnik na lampę, który spadnie w wyniku wstrząsu, i odrzuć go w stronę kolumnady (w głębi, u góry). "Wyłącz" strażnika, klikając PPM.
"Wróć" do krypty (strzałka skierowana w górę na skalnej ścianie, tuż obok otworu w niej). Czarem dezaktywującym zlikwiduj wszechobecną ciemność.