Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Memoria - poradnik do gry

Memoria - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Porozmawiaj z kapłanem w bibliotece o Ogrodzie Zapomnienia | Rozdział V poradnik Memoria

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Porozmawiaj z kapłanem w bibliotece o Ogrodzie Zapomnienia

1 - do hali głównej, 2 - do sali obrad, 3 - do obserwatorium. - Porozmawiaj z kapłanem w bibliotece o Ogrodzie Zapomnienia | Rozdział V - Memoria - poradnik do gry
1 - do hali głównej, 2 - do sali obrad, 3 - do obserwatorium.

Znalazłszy się w hali smoków, zauważ, że możesz stąd przejść do głównej hali, wrócić do sali obrad albo udać się do obserwatorium. Najpierw jednak zbadaj ciemny kąt pomiędzy wielgachnymi posągami po prawej. Okaże się, że stoi tam dziwna, roztaczająca wokół ciemność lampa, którą Sadja zabierze. Przejdź do głównej hali.

1 - do hali smoków, 2 - do laboratorium kruszcu, 3 - do pokoju gościnnego, 4 - do podziemnego jeziora, 5 - do biblioteki, 6 - na zewnątrz. - Porozmawiaj z kapłanem w bibliotece o Ogrodzie Zapomnienia | Rozdział V - Memoria - poradnik do gry
1 - do hali smoków, 2 - do laboratorium kruszcu, 3 - do pokoju gościnnego, 4 - do podziemnego jeziora, 5 - do biblioteki, 6 - na zewnątrz.

Stąd z kolei da się dostać do hali smoków, laboratorium kruszcu, pokoju gościnnego, podziemnego jeziora, biblioteki i na zewnątrz.

Na początek maszeruj do biblioteki (schody po prawej), a tam przejdź do czytelni (po lewej). Porozmawiaj z siedzącym w niej Ariarchosem na wszystkie tematy - w trakcie tej konwersacji otrzymasz rysunek fragmentu symbolu Ogrodu Zapomnienia.