Zachowanie AI podczas bitwy w Medieval II Total War Królestwa poradnik Medieval II: Total War - Królestwa
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Zachowanie AI podczas bitwy
Komputer ma zwyczaj uderzać masowo od frontu na twoje formacje, jednak jego zachowanie się różni, lubi flankować kawalerią, lubi prowokować konnymi strzelcami ( łucznicy/kusznicy ), i nie tylko. Zachowanie AI komputera da się przewidzieć na zasadzie skład/reakcja.
Zasada Skład/Reakcja - komputer w zależności od składu twojej armii, oraz jego, będzie czekał, bądź atakował, procedury zachowania podaje poniżej:
Posiadasz armie bez jednostek dystansowych + liczebniejszą = komputer będzie czekał aż zaatakujesz
Posiadasz armie z jednostkami dystansowymi ( łucznicy/kusznicy/strzelcy itp.) + komputer nie posiada jednostek strzelających = komputer będzie atakował
Posiadasz armie z dowolną artylerią, bez jednostek krótkodystansowych = komputer będzie czekał.
Zostało jeszcze 71% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie