Misja 9 - Czarno na białym | Solucja LEGO Marvel Super Heroes 2 Poradnik LEGO Marvel Super Heroes 2
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Na początku dotrzyj do Manhattan Noir i odbierz dwa pomniejsze zadania. Jedno polega na stworzeniu własnego bohatera, dlatego będziesz musiał to zrobić korzystając z komputera znajdującego się w Posiadłości Avengers. Później odszukaj Hammerheada i pokonaj go żeby dotrzeć do głównego bossa - Kingpin'a.
- Poszukaj fragmentu Nexusa w Kun-Lun (drużyna Spider-Mana)
- Znajdź i pokonaj Hammerhead'a
- Pokonaj Elektrę oraz Kingpina
Poszukaj fragmentu Nexusa w Kun-Lun (drużyna Spider-Mana)
Rozpoczęcie misji polega na wybraniu odpowiedniej drużyny. Miej na uwadze fakt, że zadanie odszukania fragmentów dzieli się na kilka części, a pierwszą z nich jest odnalezienie fragmentu Nexusa w Kun-Lun. Na mapie oznaczona zostanie lokacja rozpoczęcia zadania i to właśnie tam musisz się udać.
Po dotarciu na miejsce porozmawiaj z Luke Cage i zaakceptuj zlecenie. Zadanie to polega na stworzeniu własnej postaci w Posiadłości Avengers zlokalizowanej na Manhattanie. Jeżeli nie wiesz w którym kierunku się udać, otwórz mapę i oznacz posiadłość jako twój cel. Jak tylko dostaniesz się do bazy, udaj się do piwnicy skąd aktywuj komputer w sąsiednim pomieszczeniu.
Podczas tworzenia postaci pamiętaj o dwóch rzeczach, które muszą być spełnione oraz o jednej, która będzie opcjonalnym ułatwieniem twojej rozgrywki. Na początek wybierz z menu nakrycie głowy/hełm - czapkę z daszkiem. Po zaakceptowaniu garderoby przejdź do sekcji tors i wybierz pokazany na obrazku strój. Będzie to rysunek tarczy Kapitana Ameryki.
Po wybraniu dwóch najważniejszych rzeczy, przejdź do sekcji umiejętności, wybierz z okna dolny przycisk (przycisk latania) i wybierz umiejętność latania. Tak stworzoną postać możesz zapisać lub wyjść z menu tworzenia postaci i udać się na miejsce wykonywania zadania - Manhattan Noir. Po rozmowie i ukończeniu misji, podejdź do kolejnej postaci (świecący okrąg na chodniku) i zaakceptuj zlecenie by kontynuować tryb fabularny.
Znajdź i pokonaj Hammerhead'a
Po odzyskaniu panowania nad postaciami, zacznij kontrolować Ms. Marvel i podejdź do pokazanego na obrazku miejsca. Zniszcz kwiatek znajdujący się obok drzwi, a z rozsypanych klocków zbuduj drążek i zawieś się na nim, by odblokować drzwi. W środku pomieszczenia znajdziesz panel sterowania. Użyj go jako Ms. Marvel i przejdź przez labirynt używając klawiszy do obracania całej konstrukcji.
Po przejściu labiryntu z sufitu spadną klocki, z których musisz zbudować podest oraz wiatrak. Z wiatraka skorzystaj jako Ms. Marvel ponieważ to tą postacią będziesz musiał przejść przez kratkę znajdującą się na górze.
Po przejściu do następnego pomieszczenia użyj postaci Ms. Marvel i zniszcz drzwi główne, by wprowadzić przez nie resztę drużyny. Zacznij niszczyć wszystkie obiekty i budować z nich kolejne elementy z klocków. Po odblokowaniu posągu, zmień postać na Iron Fista i strzel ognistym pociskiem w stronę jego paszczy, by uruchomić sekretną dźwignię.
Z rozsypanych na ziemi klocków stwórz małą platformę dla Ms. Marvel i użyj jej jako ta postać. Tym sposobem otworzysz sejf znajdujący się na środku pokoju i będziesz mieć możliwość zbudowania telefonu z klocków, które się z owego sejfu wysypią.
Po aktywacji telefonu, podejdź do drzwi głównych po prawej stronie i zbuduj dwa zaczepy, które później wykorzystaj jako Ms. Marvel, by otworzyć wrota i przejść do dalszej części lokacji. Następnie wybierz z menu postaci Iron Fista i podejdź na środek holu, by odszukać położenie Hammerheada.
Walka z Hammerheadem będzie należała do łatwiejszych, a dysponować będzie on tylko jednym atakiem specjalnym - szarżą (ewentualnie skokiem). Po uniknięciu jego umiejętności będziesz mógł kontratakować. W momencie pozbawienia wroga części zdrowia, jego pozycja zmieni się i będzie niewrażliwy na jakiekolwiek ataki z twojej strony. Żeby go "odsłonić" musisz zbudować z rozsypanych na ziemi klocków aparat. Po jego aktywacji i pokonaniu Hammerheada możesz przejść do kolejnego etapu zadania.
Pokonaj Elektrę oraz Kingpina
Na początku walki zacznij okładać Elektrę. Nie posiada ona żadnego ataku specjalnego, a jej pokonanie jest wymogiem do przejścia do prawdziwego bossa - Kingpina. Niezależnie od sposobu w jakim to zrobiłeś, po pokonaniu Elektry, światła w samochodzie zgasną. Zauważysz dwa zaczepy pod sceną, które możesz użyć jako Ms. Marvel. Dodatkowo po zniszczeniu dwóch pojemników, pod sceną rozsypią się klocki, z których zbuduj platformę dla Ms. Marvel.
Zamień się jako ta postać w nadmuchiwaną piłkę i zacznij obracać samochód Kingpina w prawo. Jak tylko zmienisz położenie samochodu, zmień postać na Iron Fist'a i użyj mocy na obiekcie na tyle pojazdu. W ten sposób samochód zacznie się obracać, a twoim zadaniem będzie niszczenie działek, które wysuwają się z jego wnętrza.
Po krótkiej przerwie między akcjami, podejdź na środek lokacji i wybuduj przycisk, dzięki któremu katapultujesz Kingpina z samochodu. Sam Kingpin będzie z początku niewrażliwy na twoje ataki. Z rozsypanych na ziemi klocków stwórz szafę grającą i uruchom ją korzystając z postaci Spider-Mana Noir. Jak tylko boss zacznie tańczyć, zostanie on ogłuszony dając ci okazję do bezpośredniego ataku.
Okładaj go do momentu, w którym ponownie wejdzie w tryb niewrażliwości. Po tej akcji ponownie uruchom szafę grającą korzystając z postaci Spider-Mana i wykończ Kingpina w momencie jak będzie ogłuszony. Misja zakończy się sukcesem po pokonaniu przeciwnika, a ty w nagrodę otrzymasz kilka nowych postaci:
- Iron Fist
- Spider-Man Noir
- Elektra Noir
- Hammerhead
- Kingpin