Misja 3 - Czarno to widzę | Solucja LEGO Marvel Super Heroes 2 Poradnik LEGO Marvel Super Heroes 2
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Misja trzecia dzieli się na kilka epizodów. Pierwszym z nich jest pościg za Valcherem na Manhattanie. Po jego złapaniu musisz przejść przez portal, który zaprowadzi cię do Średniowiecznej Anglii. Następnie musisz znaleźć wejście do zamku, a po pokonaniu wroga - Enchantress czeka cię misja ratunkowa.
- Pościg na Manhattanie
- Udaj się za rycerzami przez portal (drużyna Kapitana Ameryki)
- Znajdź wejście do zamku
- Wydarzenia w zamku
Pościg na Manhattanie
Przed przystąpieniem do misji właściwej będziesz musiał odbyć pościg za przeciwnikiem. Korzystając z postaci Spider-Mana przemieszczaj się w stronę uciekającego wroga i doganiaj go, by potem naciskać pojawiające się na ekranie przyciski żeby go obezwładnić. Krok ten będziesz musiał powtarzać kilka razy, aż do momentu, w którym gra wyświetli krótką scenkę przerywnikową. W trakcie pościgu musisz uważać na pułapki wypuszczane przez przeciwnika. Najlepszą metodą na ich omijanie jest pozostawianie w ciągłym ruchu, nad przeciwnikiem, a nie bezpośrednio za nim. Jeżeli jednak wpadniesz na takową przeszkodę, wystarczy że poszukasz na ekranie ikony zadania, by wrócić na miejsce i kontynuować misję.
Udaj się za rycerzami przez portal (drużyna Kapitana Ameryki)
Na początku wybierz, którą drużyną chcesz grać jako pierwszą. W dalszej części poradnika skupimy się na przejściu misji drużyną Spider-Mana, a ta sekcja w pełni poświęcona będzie drużynie Kapitana Ameryki. Po wybraniu odpowiedniej drużyny zacznij się przemieszczać w stronę portalu. Drogę do celu wskażą ci pokazane na obrazku, błękitne klocki LEGO, a na jej końcu wskocz przez portal, by zainicjować misję właściwą. Po drugiej stronie portalu znajdziesz rycerza (Black Knight), od którego musisz wziąć zadanie. Wystarczy, że po rozmowie z nim je zaakceptujesz i będziesz szedł jego śladami.
W trakcie podążania za Black Knightem będziesz musiał uporać się z kilkoma grupami przeciwników. Nie będą oni stanowić żadnego problemu, dlatego wybierz dowolną postać do tego celu, pozbądź się ich i ruszaj w dalszą drogę. Krok ten powtórz trzykrotnie, aż do momentu, w którym dotrzesz do celu - Zamku.
Znajdź wejście do zamku
Po krótkiej scence przerywnikowej zmień postać na Doktora Strange'a i podejdź do widocznego na obrazku miejsca. Skorzystaj z mocy omawianej postaci i zmień położenie klatki. Żeby to zrobić musisz przyspieszyć czas dla odpowiedniego obiektu, co oznacza naciskanie przycisków kierunkowych w taki sposób, by przekręcić go maksymalnie w prawą stronę. Następnie zmień postać na Groota i wejdź do uprzednio opuszczonej klatki. Jak tylko to zrobisz ponownie wybierz postać Doktora Strange'a i korzystając z jego mocy przekręć zębatki maksymalnie w lewo. W ten sposób Groot znajdzie się na szczycie małej wieży, na której znajduje się kolejny mechanizm. Aktywuj go korzystając ciągle z postaci Groota i klawiszami kierunku (w górę), spróbuj otworzyć zablokowaną bramę.
Korzystając z postaci Groota, wejdź do bramy i zniszcz wszystkie obiekty z klocków, które się tam znajdują. W ten sposób otrzymasz możliwość zbudowania tarana, dzięki któremu zniszczysz wrota wewnętrzne.
Po aktywacji pułapki, zejdź wraz z drużyną na dolny poziom (patrz obrazek). Znajdziesz tutaj zielone krzaki blokujące dostęp do panelu. Krzaki zniszcz za pomocą postaci Gamory, a panel aktywuj za pomocą postaci Doktora Strange'a.
Wykonanie poprzedniej akcji uruchomi portal i przejdź przez niego korzystając z postaci Groota. Po dotarciu do miejsca pokazanego na obrazku zniszcz osłonę w podłodze korzystając z akcji specjalnej omawianej postaci, a twoim oczom ukaże się miejsce na bombę grawitacyjną. Zmień więc postać na Star-Lorda i rzuć w to miejsce gravo-bombę.
Po odsłonięciu Jabłka, zmień postać na Doktora Strange'a i przyspiesz czas korzystając z jego mocy specjalnej. Żeby przyspieszyć czas musisz przekręcić zębatkę maksymalnie w prawą stronę, aż do momentu, w którym z omawianego przedmiotu zostanie sam ogryzek (patrz obrazek). W ten sposób pozbawisz mocy przeciwnika i będziesz mógł zabrać mu klucz do zamku.
Wydarzenia w zamku
Po wejściu do zamku zmień postać na Doktora Strange'a i użyj mocy specjalnej żeby wyłączyć pułapki, które blokują ci dostęp do kolejnej części holu. Jak tylko przedostaniesz się do głównej części pomieszczenia, pozbądź się atakujących cię przeciwników i uwolnij Kapitana Amerykę korzystając z mocy specjalnej Doktora Strange'a.
Po uwolnieniu postaci, zmień ją na Kapitana Amerykę i zbuduj z rozsypanych na ziemi klocków platformę, po czym stań na niej i rzuć tarczą w pokazany na obrazku przełącznik. Twoim kolejnym zadaniem będzie stoczenie walki z Black Knightem (Nathan Garrett). Nie posiada on żadnych ataków specjalnych, o których musisz wiedzieć, dlatego okładaj go aż do momentu, w którym pasek jego zdrowia dobije do zera. Uważaj natomiast na pułapki rozlokowane w pomieszczeniu. Wystawać będą one z podłogi, dlatego omijaj je podczas potyczki z przeciwnikiem. Pokonanie wroga zagwarantuje wypełnienie misji, a ty w nagrodę otrzymasz kilka nowych postaci:
- Kapitan Avalon
- Doktor Strange
- Enchantress