Misja 1 - Piknikowa panika | Misje Gwenpool | Solucja LEGO Marvel Super Heroes 2 Poradnik LEGO Marvel Super Heroes 2
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Misja dostępna będzie tylko w momencie, w którym wykonałeś zadania poboczne na Manhattanie (misja Squirrel Girl oraz Chipmunk Hunk). Przedostań się do Central Parku na Manhattanie i zaakceptuj zadanie dodatkowe od Gwenpool. Misja polega na wykonaniu pięciu kroków, by stanąć do walki z MODOKiem. Dodatkowo w misji znajdziesz kilka sekretów, które możesz wykonać w trybie swobodnym.
Solucja
Na początku zacznij kontrolować postać Squirrel Girl i podejdź do srebrnego posągu widocznego na obrazku. Po jego wysadzeniu zbuduj radio i zacznij sterować nim za pomocą panelu kontrolnego obok. W ten sposób wszyscy zaczną wokół tańczyć, a po pewnej chwili radio zostanie zniszczone. Z rozsypanych na ziemi klocków stwórz ozdobę na gałęzie i pierwsza część zadania zostanie zaliczona.
W tym samym miejscu znajdziesz kupkę ziemi. Rozkop ją korzystając z postaci Squirrel Girl, a z rozsypanych na ziemi klocków stwórz fontannę (druga część zadania została właśnie wykonana). Zauważysz także, że z altanki obok wyskoczą dwie postacie dając ci tym samym dostęp do jej środka. Zniszcz pojemniki znajdujące się w środku i stwórz z nich zielone uchwyty, za które musisz później pociągnąć. W ten sposób cała stworzona przez ciebie konstrukcja uderzy w dzwon, a ty zaliczysz trzecią część misji.
Przejdź teraz na lewą stronę i napraw budkę widoczną na obrazku korzystając z postaci Koi Boia. Naprawisz ją naciskając odpowiednie przyciski wyświetlane na twoim ekranie. W ten sposób wypełnisz czwartą część misji.
Następnie zanurkuj w małym jeziorku obok i zniszcz szklaną osłonę na jego dnie za pomocą postaci Koi Boi. Z rozsypanych na ziemi klocków stwórz przewód i skorzystaj z panelu sterowania, by wyłowić klatkę.
Po wyłowieniu klatki zejdź na ląd i skorzystaj z panelu sterowania dźwigiem znajdującym się na drewnianej podstawie. Następnie naciskaj pojawiające się na ekranie przyciski, by przetransportować klatkę na miejsce z budką. Po włożeniu jedzenia do klatki ponownie skorzystaj z dźwigu i przemieść całą konstrukcję z powrotem do wody. W ten sposób "złowisz" żółwia, wykonasz piątą część misji oraz odblokujesz dostęp do finałowej walki z M.O.D.O.K.
Przejdź na prawą stronę, gdzie znajduje się MODOK na scenie i stwórz z rozsypanych na ziemi klocków działko. Działkiem ostrzeliwuj zwierzaka przeciwnika, a nie samego MODOKA. W ten sposób będzie on strącał kolejne klocki wymagane do naprawy działka. Jak tylko działko zostanie zniszczone, stwórz z klocków panel sterowania i użyj go, by zadać obrażenia wrogowi. Krok ten powtarzaj aż do momentu, w którym MODOK zostanie pokonany. Misja zakończy się, a ty w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Koi Boi.
Różowy klocek - głosy po helu
Korzystając z postaci Squirrel Girl podejdź do Gwenpool i zniszcz znak z jej podobizną. Z rozsypanych na ziemi klocków stwórz kolejny znak z podobizną Gwenpool, a następnie podążaj za śladami. Na końcu drogi wykop z kupki ziemi kolejne klocki, z których stwórz inny znak. W ten sposób zaliczysz pierwszą część zadania, w którym otrzymasz różowy klocek.
Drugi znak Gwenpool znajduje się zaraz obok miejsca rozpoczęcia misji (patrz obrazek). Tak jak w poprzednim przypadku podążaj za śladami po jego zniszczeniu, a z klocków znalezionych w ziemi stwórz kolejny znak. Będzie to druga część zadania.
Trzeci znak znajduje się po lewej stronie lokacji, na drewnianym molo, zaraz obok mostu. Tak jak w poprzednich przypadkach musisz podążać za śladami, by wykopać z ziemi kolejne klocki, z których stworzyć trzeci, a zarazem ostatni znak. Za zbudowanie trzech znaków otrzymasz różowy klocek - głosy po helu.
Stan Lee w opałach
Po lewej stronie miejsca pokazanego na obrazku znajduje się trampolina z obracającą się "karuzelą". Przetransportuj w taki sposób dwie postacie na górę, gdzie znajdziesz dwa przyciski. Jeżeli chcesz, możesz także zmienić postać na te, które potrafią latać i po prostu wlecieć na górę. Lewą ścianę rozbijesz postacią posiadającą wysoki współczynnik siły (na przykład Kapitan Marvel), a prawą postacią potrafiącą łapać za zielone uchwytu (na przykład She-Hulk). Niezależnie od wyboru stań obiema postaciami na płytach naciskowych w środku, a odblokujesz dostęp do dźwigni na dole. Teraz wystarczy, że ponownie zmienisz postać, pociągniesz za dźwignie, a Stan Lee zostanie uratowany.
Żeton postaci - Silk
Przejdź na prawą stronę, niedaleko sceny, w której znajdował się wcześniej M.O.D.O.K. i zmień postać na Doktora Strange. Na początku przenieś blokującą dostęp do piłek ścianę, a później wkładaj je do koszyków oznaczonych tym samym kolorem (niebieska piłka do niebieskiego koszyka itp.). W ten sposób odblokujesz żeton postaci - Silk.