Misja 16 - Torg-Nado | Solucja LEGO Marvel Super Heroes 2 Poradnik LEGO Marvel Super Heroes 2
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Wydarzenia w całości mają miejsce w pięknej lokacji jaką jest podwodny świat Lemurii. Na początek będziesz musiał pozbyć się Torga, czyli głównego sługusa Attumy. Przechodź przez kolejne korytarze, rozwiązuj zagadki, a na koniec czekać będzie cię finałowa walka z bossem.
Pokonaj Torga
Na początku misji dostań się do Lemurii i zaakceptuj zadanie główne. Twoim zadaniem na początek będzie przejście przez ochronę w postaci samego Torga. Zejdź więc na niższy poziom i zacznij okładać przeciwnika. W momencie jak pozbawisz przeciwnika większej ilości zdrowia, zacznij się z nim siłować jako Hulk (naciskaj po prostu pojawiające się na ekranie przyciski). Po przejściu na drugą stronę skorzystaj z mocy Doktora Strange i zamknij właz zlokalizowany po lewej stronie.
Żeby dostać się do dalszych zakątków lokacji, musisz ustawić kolory pereł w muszlach w odpowiedniej kolejności. Kolejność oznaczona została na twoim ekranie. Znajduje się ona przed szklaną osłoną (patrz obrazek). Liczone od lewej do prawej będzie to czerwony, niebieski i zielony. Drugi zestaw to (także od lewej do prawej) zielony, niebieski i czerwony. W taki sposób odblokujesz dostęp do pokrętła na środku.
Kolejną fazą misji będzie ponowna walka z Torgiem. Okładaj go do momentu, w którym będziesz mógł zniszczyć trzy obiekty z żółtych klocków na środku. W ten sposób zbudujesz banana, na którego rzuci się przeciwnik. Dodatkowo zbuduj także platformę dla Kapitana Ameryki i korzystając z niej rzuć tarczą w stronę czerwonego przycisku ulokowanego na filarze.
Znajdź i pokonaj Attumę
Po uwięzieniu Torga, z ziemi wysunie się ramię. Przekręć je w stronę, w którą zwrócony jest kolor czerwony, a twoim oczom ukaże się generator. Naładuj go korzystając z postaci Thora, po czym skorzystaj z komputera obok. Zaczniesz za jego pomocą kontrolować rybę. Rybą tą musisz zacząć atakować przeciwnika, by ten uciekł do kolejnej lokacji. Żeby otworzyć właz musisz skorzystać z umiejętności Doktora Strange. Ustaw pokrętło na włazie, a ten otworzy się dając ci możliwość przejścia do kolejnej lokacji. Na końcu drogi zniszcz pękniętą ścianę za pomocą Kapitan Marvel.
Wpłyń teraz pod kopułę i wynurz się na drugim jej końcu. W ten sposób rozpoczniesz walkę z bossem - Attumą. Pokonanie przeciwnika będzie należeć do najłatwiejszych w całej grze, dlatego okładaj go bez żadnych zmartwień o jakichkolwiek atakach specjalnych z jego strony. Po wygranej walce misja zakończy się sukcesem, a ty otrzymasz nagrodę w postaci żetonów postaci:
- Stingray
- Attuma
- Torg