Misja 18 - Główka pracuje | Solucja LEGO Marvel Super Heroes 2 Poradnik LEGO Marvel Super Heroes 2
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Na początku misji wykaż się inteligencją jako Iron Man i dokonuj napraw na dachu Posiadłości Avengers. Później przywróć główne zasilanie, a na koniec osłaniaj Doktora Strange, by mógł bezpiecznie przeprowadzić kalibracje.
Dokonaj napraw na dachu
Na początku, przed faktyczną misją, musisz udać się na dach Posiadłości Avengers i naprawić teleskop korzystając z postaci Tony'ego Starka. Później zniszcz pojemniki znajdujące się po lewej stronie, a z rozsypanych na ziemi klocków stwórz monitor. Następnie przejdź na prawą stronę i skalibruj teleskop korzystając z komputera.
Przywróć zasilanie główne bazy Avengers
Po odzyskaniu panowania nad postacią, zmień ją na Black Bolta i zniszcz szklany pojemnik znajdujący się przed drzwiami głównymi. Z rozsypanych na ziemi klocków stwórz zaczep, który później zniszcz jako Spider-Man oraz użyj pokrętło znajdujące się za drzwiami. W ten sposób ugasisz pożar po prawej stronie i będziesz mieć dostęp do małego labiryntu.
Zmień postać na Wasp i użyj umiejętności specjalnej, by się zmniejszyć, po czym wskocz do labiryntu i naciśnij przycisk na końcu. Następnie wleć tą samą postacią na górę i wypchnij z końca korytarza kolejny pojemnik z klockami. Z klocków tych zbuduj panel sterowania i ustaw talerz w wymagane miejsce. Miejsce to oznaczone będzie zielonym znacznikiem / siłą sygnału satelitarnego.
Po uruchomieniu pierwszego talerza przejdź na lewą stronę i zakręć ramieniem zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara, aż do momentu, w którym wszystkie talerze osiągną wymagany pułap.
Po krótkiej scence przerywnikowej zacznij kontrolować postać White Tiger i wykop z ziemi w pokazanym na obrazku miejscu klocki, z których zbuduj platformę dla Kapitana Ameryki.
Zanim jednak zmienisz postać udaj się jako White Tiger do pokazanego na obrazku miejsca, wskocz na górę i zawieś się na drążku, by odblokować dostęp do przycisku. Ciągle wisząc na drążku, zmień postać na Kapitana Amerykę, skorzystaj z nowo zbudowanej platformy i rzuć tarczą w kierunku przycisku na dole. W ten sposób dźwig zrzuci z góry pojemnik. Z klocków z pojemnika zbuduj wiatrak, który doprowadzi prąd do głównej generatora.
Przejdź teraz na prawą stronę i pokonaj wszystkich wrogów, którzy się tam znajdują. Następnie zmień postać na White Tiger i zniszcz krzaki blokujące dostęp do generatora, po czym naładuj go korzystając z postaci Thora. W ten sposób brama obok otworzy się, a ty będziesz mógł wsiąść do pojazdu i skosić wszystkie wystające obok generatora krzaki. Kupki ziemi pozostałe po koszeniu przeszukaj jako White Tiger, a z klocków które wykopiesz stwórz koło. Skorzystaj z niego dowolną postacią i zakręć, by doprowadzić drugie źródło zasilania do generatora. Na końcu przejdź do środkowej części lokacji i pociągnij za dźwignię.
Twoim kolejnym zadaniem jest ochronią Doktora Strange. Żeby to zrobić musisz za wszelką cenę zabijać wrogów, którzy próbują przełamać magiczną barierę twojego sojusznika. W trakcie walki możesz podejść do pokazanego na obrazku panelu sterowania i wezwać wsparcie powietrzne, które z resztą ty będziesz kontrolować. Misja po kilku chwilach dobiegnie końca, a ty w nagrodę otrzymasz nowy żeton postaci - Ant-Man.