Misja 6 - O kurczę | Solucja LEGO Marvel Super Heroes 2 Poradnik LEGO Marvel Super Heroes 2
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Misja szósta rozpoczyna się od walki z Man-Thing. Okładaj go do momentu utracenia pełnego paska zdrowia uważając przy tym na jego ataki specjalne. Później dotrzyj do lokacji Dziki Zachód, żeby kontynuować misję i pokonaj M.O.D.O.K. Na końcu przejdź przez wydarzenia zaprezentowane na pociągu, a w nagrodę otrzymasz kilka nowych postaci.
Pokonaj Man-Thing
Pierwszym etapem misji będzie pokonanie Man-Thing. Podczas potyczki z nim będziesz musiał uważać na dwa ataki specjalne. Pierwszym z nich jest wypuszczanie macek/korzeni spod ziemi. W takiej sytuacji wystarczy, że będziesz zawieszony w powietrzu korzystając z postaci Thor'a. Jeżeli jednak zostaniesz uwięziony przez korzenie naciskaj pojawiające się na ekranie przyciski żeby się uwolnić. Drugim atakiem specjalnym jest sprowadzenie kwaśnego deszczu. Nie ma określonego sposobu na jego ominięcie ponieważ miejsce upadku kropel deszczu jest losowe. Staraj się przy tym etapie eliminować jego sługusów, którzy skutecznie uniemożliwią ci przedostanie się do głównego przeciwnika. Po omawianych atakach specjalnych Man-Thing zostanie ogłuszony na krótki okres czasu dając ci tym samym możliwość kontrataku. Krok ten powtarzaj aż do momentu, w którym pozbawisz wroga pełnego paska zdrowia.
Uwaga! W tym momencie odblokowałeś możliwość swobodnej eksploracji Chronopolis. Od teraz będziesz mógł przemieszczać się po całej mapie.
Dostań się na Dziki Zachód i pokonaj M.O.D.O.K.
Kolejnym zadaniem będzie przedostanie się na Dziki Zachód. Paradoksalnie miejsce zlokalizowane jest na północnym wschodzie, dlatego korzystając z dowolnej postaci idź za błękitnymi klockami, które wskażą ci drogę. Jak będziesz gotów wskocz do baru i zainicjuj tryb fabularny.
Na początku walki podejdź do sceny i zniszcz wszystkie obiekty z klocków, które się tam znajdują. Z części zbuduj gramofon, który naładować musisz korzystając z postaci Rocket Raccoon'a. W ten sposób MODOK zostanie obezwładniony, a ty będziesz mógł wyprowadzać ataki.
Sam M.O.D.O.K. będzie aktywował kilka ataków specjalnych. Jednym z nich będzie atak laserowy, którego za wszelką cenę musisz unikać. Atak ten aktywowany będzie z dwóch dostępnych miejsc (dwa miejsca na balkonie), dlatego chowaj się zaraz pod nim, by uniknąć potencjalnych obrażeń.
W następnej fazie walki podejdź do sceny i przeskocz na środkowy drążek (zaraz nad sceną), by odsłonić kurtynę i otrzymać możliwość ponownego zaatakowania bossa. Z klocków rozsypanych na ziemi stwórz armatę, dzięki której zniszczysz osłonę MODOKa. Po wykonaniu tego kroku musisz ponownie okładać bossa i unikać jego laserowego ataku. Rób to do momentu, w którym MODOK osłoni się polem siłowym.
W momencie, w którym zauważysz jak MODOK chowa się za polem siłowym zmień postać na Drax'a, wskocz na pokazane na obrazku miejsce i zniszcz pęknięte miejsce w podłodze. Dzięki temu odsłonisz platformę dla Gamory. Skorzystaj z niej więc jako ta postać i użyj swojego miecza do odbicia w kierunku bossa wiązki laserowej.
Ostatnim krokiem będzie zrzucenie beczki na głowę MODOK'a. Wejdź na pokazany na obrazku balkon po prawej stronie i popchnij beczkę, by ta spadła na głowę wroga. W ten sposób pokonasz bossa i będziesz mógł kontynuować tryb fabularny.
Wydarzenia na pociągu
Przejdź na kolejny wagon dowolna postacią, a twoim oczom ukaże się przeszkoda. Zejdź na niższy poziom i skorzystaj z drążków, by przedostać się na drugą stronę. Za przeszkodą pozbądź się przeciwników i zniszcz pojemnik, z którego powinny wysypać się klocki. Z owych klocków zbuduj platformę i aktywuj ją rzucając bombę grawitacyjną w jej kierunku korzystając z postaci Star-Lorda. W ten sposób będziesz mógł przejść na kolejny wagon.
Na kolejnym wagonie znajdziesz dwóch przeciwników atakujących cię miotaczami ognia. Sposobem na ich pokonanie jest strzelanie do nich postacią Star-Lord'a i atakowanie kiedy zostaną ogłuszeni. Po ich pokonaniu udaj się w dalszą drogę. W momencie pokazanym na obrazku wejdź do środka wagonu i zniszcz wszystkie elementy z klocków, które się tam znajdują. Z części rozsypanych na ziemi stwórz trampolinę i przesuń ją w prawą stronę, w taki sposób, by skok umożliwił ci dostanie się na dach.
Korzystając z postaci Kid Colt'a przedostań się do pokazanego na obrazku miejsca i użyj lassa na zaczepie, by obniżyć mały pomost, który zaprowadzi cię na drugą stronę. Na drugiej stronie czekać na ciebie będzie walka z Kapitanem Corbett.
Walka z Corbettem nie należy do najtrudniejszych, dlatego okładaj go aż do momentu, w którym utraci cały pasek zdrowia. Po walce wskocz na huśtawkę i zmień położenie ramienia w taki sposób, byś mógł wskoczyć na klatkę i wagon sąsiedni. Za klatką znajdziesz pojemnik z klockami, z którego zbuduj wzmacniacz grawitacyjny. Rzuć jego kierunku minę korzystając z postaci Star-Lorda i przejdź do kolejnego wagonu. Na kolejnym wagonie, jako Star-Lord, wejdź do armaty i zmień postać na Kid Colt'a. W tym momencie musisz wycelować w spłonkę, by wystrzelić postać znajdującą się w środku i obezwładnić M.O.D.O.K'a. Po wykonaniu tego kroku misja zakończy się sukcesem, a ty w nagrodę otrzymasz kilka nowych postaci:
- Kapitan Ameryka (Dziki Zachód)
- Kid Colt
- Kapitan Corbett
- M.O.D.O.K.