Egipt i Hala | Mapa Lego Marvel Super Heroes 2 Poradnik LEGO Marvel Super Heroes 2 Ostatnia aktualizacja: 19 grudnia 2017 196196 Następna Mapy Dziki Zachód i Xandar Poprzednia Mapy Imperium Hydry i Manhattan Noir Powyższa mapa prezentuje lokację wszystkich sekretów w trzeciej części Chronopolis, czyli Egipcie i Hali. Poniżej znajdziesz opis każdego z tych sekretów. Kolorem czerwonym oznaczone zostały złote klocki oraz postaci w opałach, a niebieskim zadania poboczne oraz wyścigi. Ikony czerwone - złote klocki i Stan Lee w opałachIkony niebieskie - zadania poboczne i wyścigi Ikony czerwone - złote klocki i Stan Lee w opałachIkony czerwone: 1. - (złoty klocek): Skarb znajduje się w grobowcu, do którego wejście znajdziesz po północnej stronie. Twoim zadaniem jest aktywowanie trzech przełączników znajdujących się na sarkofagu. Po lewej stronie od wejścia znajdziesz srebrną osłonę. Zniszcz ją korzystając z Iron Mana, a następnie aktywuj zawory, by ułożyć z klocków serce. Drugim krokiem jest wysypanie z popiołów z urn znajdujących się przy ścianie i wykopanie z jednej kupki czaszki. Czaszkę następnie umieść w sarkofagu jako Doktor Strange. Trzecim krokiem jest naładowanie generatora na sarkofagu jako Thor. 2. - (złoty klocek): Zagadkę znajdziesz w grobowcu. Twoim zadaniem będzie udekorować posąg stojący pod ścianą. Na początek skorzystaj z panelu sterowania jako Ms.Marvel i wykonaj z klocków pierwszą część maski. Później zniszcz pojemnik przy ścianie i stwórz platformę dla Doktora Strange. Po wykonaniu tego kroku użyj platformy i narysuj odpowiedni kształt. Trzecim krokiem będzie zniszczenie drugiego pojemnika korzystając z zaczepu i zbudowanie ostatniej części ubioru. 3. - (złoty klocek): Zagadka znajduje się w środku piramidy. Na początku aktywuj wszystkie cztery posągi postaciami do tego przystosowanymi. Spider-Man do zaczepu, Iron Man do srebrnych obiektów, Doktor Strange do przemieszczenia, a Czarna Pantera do wykopania klocków z ziemi. Następnie przesuwaj posągi do ścian, przy których widnieje ten sam symbol, a przy aktywowaniu ostatniego z nich otrzymasz złoty klocek. 4. - (Stan Lee w opałach): Zagadka znajduje się na szczycie piramidy. Zniszcz srebrną osłonę latającego spodka, by następnie zbudować z klocków wzmacniacz. Później wystarczy, że rzucisz minę grawitacyjną w jego kierunku, a Stan Lee zostanie uratowany. 5. - (złoty klocek): Przed wejściem do grobowca znajdziesz posąg, który musisz aktywować jako Iron Fist. Po otwarciu kamiennych wrót wejdź do środka i aktywuj wszystkie przełączniki w taki sposób, by poprowadzić wiązkę światła. Jeden przełącznik aktywujesz dopiero w momencie, w którym zniszczysz złotą osłonę pojemnika, a z klocków zbudujesz platformę dla zamienionej w piłkę Ms.Marvel. 6. - (złoty klocek): Zniszcz pękniętą płytę na ziemi i wykonaj z klocków pierwszą część zwierzaka. Następnie zmień postać na Czarną Panterę i podążaj za śladami, by wykopać z ziemi kolejne klocki. Po zbudowaniu drugiej części zwierzaka ponownie podążaj za znalezionymi śladami i na końcu drogi wykop kolejne klocki. Następnie zmień postać na Hulka, zniszcz mały grobowiec z zielonymi uchwytami i z rozsypanych na ziemi klocków stwórz ostatnią część zwierzaka. 7. - (złoty klocek): Przed wejściem do grobowca znajdującego się w posągu Sfinksa znajdziesz ślady. Podążaj za nimi jako Czarna Pantera, a następnie wykop z ziemi płytę naciskową. Po jej aktywacji drzwi do grobowca zostaną otwarte. W środku zadanie polega na aktywowaniu kolejnych płyt naciskowych. Musisz aktywować je w odpowiedniej kolejność, a symbole które ją prezentują wiszą nad trzema łukami. Poprawna kolejność to od lewej do prawej (lewy łuk od lewej strony, środkowy łuk od lewej strony oraz prawy łuk od lewej strony). 8. - (złoty klocek): Złoty klocek otrzymasz po przejściu minigry. Sama gra polega na kontrolowaniu skarabeusza oraz trafieniu trzech goli. 9. - (złoty klocek): Na miejscu znajdziesz trzy platformy do gry w minigolfa. Twoim zadaniem jest wbicie piłeczki do każdego dołka. 10. - (złoty klocek): W sklepie znajdziesz trzy stoiska na manekiny. Twoim zadaniem jest stworzenie ich za pomocą maszyny znajdującej się po lewej stronie i umiejscowienie na wymaganych miejscach. Manekiny przeniesiesz za pomocą mocy Doktora Strange. 11. - (Stan Lee w opałach): Zniszcz srebrną osłonę maszyny korzystając z Iron Mana, a następnie uruchom ją za pomocą zaczepu. W ten sposób wyłączysz betoniarkę, a Stan Lee zostanie uratowany. 12. - (złoty klocek): Zadanie polega na przejściu kolejnej minigry w Chronopolis. Strzelaj do latających statków, a po zniszczeniu 25 pojazdów nagroda będzie twoja. 13. - (złoty klocek): Użyj kamuflażu Czarnej Wdowy i opuść dźwignię na ziemi. Następnie wejdź na zadaszenie i skorzystaj z Kapitana Ameryki, by odbić wiązkę lasera w stronę przełącznika na ścianie, a pole siłowe zostanie wyłączone. 14. - (złoty klocek): Wleć na dach wieżowca i aktywuj panel sterowania, by otworzyć pojemnik ze złotym klockiem. 15. - (złoty klocek): Na miejscu znajdziesz pękniętą ścianę blokującą dostęp do kanału. Zniszcz ją, a złoty klocek będzie twój. 16. - (złoty klocek): Wejdź do sklepu i zmień postać na Doktora Strange, a następnie przenieś rośliny do maszyny. Później stań na płycie naciskowej, by zmienić położenie rur na ścianie i przemieść chemikalia w stronę maszyny. Na końcu naładuj generator za pomocą Thora i stwórz miksturę. 17. - (złoty klocek): Wleć na dach i skorzystaj z Iron Mana, by naprawić dolną część posągu. Następnie zniszcz złotą osłonę obok, a z rozsypanych na ziemi klocków stwórz głowę. 18. - (złoty klocek): Pod jezdnią znajdziesz kupkę ziemi. Wykop z niej sarkofag korzystając z Czarnej Pantery, a następnie go zniszcz, by otrzymasz złoty klocek. Ikony niebieskie - zadania poboczne i wyścigiIkony niebieskie: 1. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Żywą Mumią, a następnie podążaj za nim i eliminuj przeciwników. Po zabiciu ostatniego wroga otrzymasz żeton postaci - Żywa Mumia. 2. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Sandmanem i ukończ przygotowaną przez niego minigrę. Gra polega na odnajdywaniu ukrytego Sandmana w domkach z piasku. Po trzykrotnym odgadnięciu jego położenia otrzymasz żeton postaci - Sandman. 3. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Aracnido Jr i wejdź na arenę. Twoim zadaniem będzie eliminowanie atakujących cię skorpionów. Po zabiciu ostatniego z nich otrzymasz żeton postaci - Aracnido Jr. 4. - (wyścig): Ukończ w wymaganym czasie wyścig korzystając z motocykla, a w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Rhino. 5. - (wyścig): Ukończ w wymaganym czasie wyścig korzystając z vana, a w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Red Guardian. Uwaga! Vana otrzymasz po wykonaniu wyzwania dotyczącego zabicia wszystkich bossów w Chronopolis. 6. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Rawhide Kidem i zaakceptuj zlecenie. Zadanie polega na podążaniu za postacią i eliminowaniu przeciwników. W nagrodę za jego wykonanie otrzymasz żeton postaci - Rawhide Kid. 7. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z A-Bomb i zaakceptuj zlecenie. Następnie podążaj za nim i eliminuj atakujących was przeciwników. W nagrodę za wykonane zadanie otrzymasz żeton postaci - A-Bomb. 8. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Taskmasterem i zaakceptuj zlecenie. Zadanie polega na odgadywaniu trzech zagadek zleconych przez Taskmastera. Poprawną odpowiedzią na pierwsze pytanie będzie (1), na drugie (kapelusz kowbojski), a na trzecie (tańczyły). W nagrodę otrzymasz żeton postaci - Taskmaster. 9. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z M.O.D.A.M. i zaakceptuj zlecenie. Zadanie polega na podążaniu za nią i eliminowaniu przeciwników. W nagrodę otrzymasz żeton postaci - M.O.D.A.M.. 10. - (wyścig): Ukończ wyścig w wymaganym czasie jako postać potrafiąca bujać się na sieci (Spider-Man), a w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Spider-Woman. Następna Mapy Dziki Zachód i Xandar Poprzednia Mapy Imperium Hydry i Manhattan Noir