Misja 14 - Halo, nie rób z tego halo | Solucja LEGO Marvel Super Heroes 2 Poradnik LEGO Marvel Super Heroes 2
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Kolejna misja również należy do drużyny Black Bolta. Tym razem będziesz musiał pokonać Najwyższą Inteligencję Kree. Żeby dotrzeć do tego przeciwnika musisz przejść przez zagadki w Hali.
- Przypuść szturm na główną siedzibę Kree w Hali (drużyna Black Bolta)
- Wydarzenia w Hali
- Pokonaj Najwyższą Inteligencję Kree
Przypuść szturm na główną siedzibę Kree w Hali (drużyna Black Bolta)
Na początku zadania musisz dotrzeć do głównego budynku w Hali. Jak tylko się tam znajdziesz zacznij eliminować nacierających na ciebie wrogów. Przeciwników wylewających się z drzwi głównych będzie całkiem sporo, ale są to w szczególności zwykłe sługusy. Jeden cios powinien powalać ich bez najmniejszych problemów.
Uwaga! Posiadacze pecetowej wersji gry, którzy nie korzystają z kontrolera Xboxa One, będą zmuszeni korzystać z mapy "na oko". Aktualna wersja gry nie posiada przypisanego klawisza do zmiany poziomów na mapie.
Wydarzenia w Hali
Na początku misji zmień postać na Medusę i podejdź do widocznego na obrazku miejsca. Wyrwij blokującą dostęp do ściany wspinaczkowej bramkę i wskocz na górę. Na górze będziesz musiał przeskoczyć na drugą krawędź korzystając z podwójnego skoku Medusy. Na drugiej stronie znajdziesz zaczep, a po jego użyciu osłona na dole otworzy się. Wskocz do środka i zawieś się na drążku. W ten sposób pole laserowe zmniejszy swoją prędkość, a ty będziesz mógł swobodnie przedostać się do drugiej części lokacji.
Po przejściu do kolejnej sekcji, udaj się w prawo, zmień postać na Black Bolta i użyj umiejętności specjalnej na megafonie. W ten sposób z sufity spadnie głaz, który częściowo zniszczy ścianę pod jednym z posągów. W tym samym momencie zaatakuje cię kilku wrogów. Pozbądź się ich dowolnym sposobem, a korzystając z postaci Black Bolta podejdź do pękniętej ściany i zniszcz ją.
Na ziemi rozsypią się klocki, z których musisz zbudować ramię. Zakręć całą konstrukcją po jego zbudowaniu i ustaw megafon maksymalnie w lewą stronę. W ten sposób będziesz mógł powtórzyć krok z wykorzystaniem specjalnej umiejętności Black Bolta.
Po zniszczeniu elektrowni pole siłowe po lewej stronie przestanie działać. Zaatakuje cię także kilku przeciwników, a wśród nich będą znajdować się wrogowie korzystający z elektrycznego pola ochronnego. Przeczekaj na moment, w którym zostaną oni ogłuszeni i dopiero wtedy zacznij kontratakować. Jak tylko będziesz gotów, przejdź przez drzwi główne.
Pokonaj Najwyższą Inteligencję Kree
Po przejściu do kolejnej lokacji czekać cię będzie walka z bossem. Na początku skup się jednak na wyeliminowaniu kontrolowanego przez niego Star-Lorda. Okładaj go dowolną postacią aż do momentu, w którym utraci on znaczącą ilość punktów życia. W momencie jak Star-Lord wyrzuci minę grawitacyjną, na środku lokacji zostaną rozsypane klocki, z których zbudować musisz boomboxa. W takim przypadku będziesz musiał pokonać Star-Lorda naciskając pojawiające się na ekranie przyciski.
Pokonanie Star-Lorda w pojedynku tanecznym zagwarantuje ci odzyskanie nad nim kontroli. W tym momencie radio na środku zostanie zniszczone, a z rozsypanych na ziemi klocków zbuduj wzmacniacz. Rzuć minę grawitacyjną w jego kierunku, by odsłonić rdzeń Najwyższej Inteligencji Kree. Twoim kolejnym zadaniem będzie pokonanie w bezpośredniej walce kontrolowanego Groota oraz Rocket Raccoona. Nie będą oni w żaden sposób trudni do pokonania, bo nie używają żadnych z ich umiejętności specjalnych. W drugiej fazie walki z nimi będziesz musiał jednak unikać nadlatujących rakiet.
Trzecia faza walki z bossem rozpoczyna się od odzyskania kontroli nad postaciami Groota i Rocket Raccoona. W tym momencie boss atakować będzie cię jego mechanicznymi łapami, których za wszelką cenę musisz unikać. Po pierwsze zadają one sporo obrażeń, a po drugie w momencie, w którym łapa ta ląduje na ziemi, zostaniesz odrzucony. Pozycja łapy na ziemi to twoja możliwość kontrataku.
Po zniszczeniu mechanicznej łapy bossa, zmień postać na Rocket Raccoona i podejdź do pokazanego na obrazku miejsca. Twoim zadaniem jest zniszczenie srebrnego obiektu z klocków za pomocą ładunku wybuchowego. Drugie miejsce po przeciwnej stronie zawiera zaczep, który odblokujesz za pomocą Medusy.
Po zniszczeniu drugiego zaczepu rdzeń Inteligencji zostanie odsłonięty. Podejdź do niego jako Black Bolt i użyj umiejętności specjalnej, by pokonać przeciwnika i zaliczyć całą misję.