Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Lego Marvel 2 - Asgard
Lego Marvel 2 - Asgard
Powiększ mapę

Asgard i Sakaar | Mapa Lego Marvel Super Heroes 2 Poradnik LEGO Marvel Super Heroes 2

Ostatnia aktualizacja: 19 grudnia 2017

Powyższa mapa prezentuje lokację wszystkich sekretów w piątej części Chronopolis, czyli Asgardzie i Sakaarze. Poniżej znajdziesz opis każdego z tych sekretów. Kolorem czerwonym oznaczone zostały złote klocki oraz postaci w opałach, a niebieskim zadania poboczne oraz wyścigi.

Uwaga! Na mapie Asgardu możesz znaleźć ikonę Stana Lee w opałach, którego tam nie będzie. Ikona ta zostanie odhaczona w momencie uratowania go w Knowhere.

Ikony czerwone - złote klocki i Stan Lee w opałach

Ikony czerwone:

1. - (złoty klocek): Na początek napraw kamerę korzystając z Iron Mana, a następnie zmień postać na Czarną Panterę, podążaj za śladami znalezionymi obok i na końcu drogi wykop z ziemi lodówkę. Lodówkę tę przenieś jako Doktor Strange, po czym użyj laserów Iron Mana, by rozmrozić jej zawartość. Ostatnim krokiem będzie wykonanie z klocków blendera i wrzucanie do niego rozmrożonych wcześniej składników. Na koniec przenieś garnek nad ognisko po lewej stronie i zniszcz go korzystając z laserów.

2. - (Stan Lee w opałach): Zmień postać na Doktora Strange i przyspiesz czas dla całej zawalonej konstrukcji. Następnie wskocz na skałę i skorzystaj z Ms.Marvel, by zniszczyć filar z zielonymi uchwytami. Później ponownie skorzystaj z Doktora Strange i tym razem cofnij maksymalnie czas. Nad konstrukcją pojawi się dron, na którym musisz się zawiesić. Na koniec ponownie przyspiesz czas, a na jednej ze skał pojawi się pożar. Ugaś go korzystając z Kapitana Ameryki, a Stan Lee zostanie uratowany.

3. - (złoty klocek): Zejdź na dno i przetnij rośliny blokujące dostęp do złotego pojemnika. Następnie użyj Iron Mana, by zniszczyć złoty pojemnik za pomocą laserów, a z rozsypanych na ziemi klocków zbuduj lewarek. Na końcu skacz po stworzonym obiekcie, a złoty klocek będzie twój.

4. - (złoty klocek): Stań na moście, zniszcz dwa srebrne pojemniki i stwórz z klocków platformę. Następnie patrząc na kopułę zauważysz po dwóch jej stronach kilka przekaźników. Ustaw je wszystkie w odpowiedniej konfiguracji, a na koniec wejdź do środka i aktywuj promień świetlny. Promień aktywujesz naprawiając platformę i korzystając z niej jako zamieniona w piłkę Ms.Marvel. Na koniec użyj Kapitana Ameryki do odbijania wiązki laserowej w kierunku przekaźników, a złoty klocek będzie twój.

5. - (złoty klocek): Zniszcz szklaną osłonę jako Black Bolt, a z rozsypanych na ziemi klocków stwórz posąg, który później naładuj jako Iron Fist. Następnie stwórz zaczep i użyj go do otwarcia skrzyni ze złotym klockiem.

6. - (złoty klocek): Zniszcz wszystkie obiekty znajdujące się obok lawy i stwórz z klocków wzmacniacz. Następnie rzuć w jego kierunku minę grawitacyjną Star Lorda, a złoty klocek będzie twój.

7. - (złoty klocek): Wsiądź do działka znajdującego się na filarze i zacznij ostrzeliwać samoloty. Po zniszczeniu 30 pojazdów w wymaganym czasie, otrzymasz złoty klocek.

8. - (złoty klocek): Udaj się na miejsce i wykop klocki z dwóch kupek ziemi. Następnie stwórz z nich kolejne części monitora i aktywuj konsolę. Twoim zadaniem będzie stworzenie napisu "BANNER", tak więc manipuluj literami, żeby ułożyć poprawne hasło.

9. - (Stan Lee w opałach): Zniszcz złotą osłonę, a następnie rzuć w to miejsce minę grawitacyjną Star Lorda. W ten sposób Stan Lee zostanie uratowany.

10. - (złoty klocek): Na arenie znajdziesz kilka obiektów. Na początek zmień położenie belki, którą akurat podnosi Hulk korzystając z Doktora Strange. Następnie zniszcz maszynę obok i zbuduj drona, po czym przekręć ramieniem znajdującym się na sąsiednim filarze. Później udaj się na miejsce na trybunach i zniszcz tron, by stworzyć platformę dla Kapitana Ameryki. Na koniec rzuć tarczą w czerwony przycisk po lewej stronie, a złoty klocek będzie twój.

11. - (złoty klocek): Na początku aktywuj wszystkie przyciski znalezione na ścianach budynku. Aktywować będziesz mógł tylko te, przy których aktualnie wysunięta jest podstawa. Po naciśnięciu wszystkich dostępnych przycisków zejdź na dół i skorzystaj z mocy Doktora Strange, by kontrolować postać za kratami. Kontrolując tę postać naciskaj płyty na ziemi i manipuluj podstawami przycisków na ścianach. Po otwarciu bramy wejdź do środka i skorzystaj z Ms.Marvel, by aktywować panel sterowania i otrzymać złoty klocek.

12. - (złoty klocek): Wejdź do sklepu z rzeczami Hulka i zniszcz pojemniki znajdujące się przy platformie. Następnie użyj laserów na złotej osłonie, a ze wszystkich klocków na ziemi zbuduj kolejne części maszyny. Skorzystaj potem z zamienionej w piłkę Ms.Marvel i przekręć całą konstrukcję w lewo (szklana osłona powinna być zwrócona w stronę platformy). Po jej zniszczeniu zacznij strzelać do niebieskich klocków (w sumie 9). Po zniszczeniu wszystkich niebieskich klocków ponownie obróć konstrukcję w lewo. Następnie użyj Doktora Strange, by wrzucić zebrane wcześniej niebieskie klocki do zbiornika i napraw rury znajdujące się pod nim. W ten sposób stworzysz zieloną farbę, a w nagrodę otrzymasz złoty klocek.

13. - (złoty klocek): Wleć na latającą platformę (wysoko nad budynkiem) i rozpocznij minigrę. Gra polega na naciskaniu pojawiających się na ekranie przycisków, a po wykonaniu zadania otrzymasz złoty klocek.

14. - (złoty klocek): Wyląduj na pojeździe, zniszcz pojemniki i stwórz z klocków kolejną część podłogi. Następnie wejdź na najwyższy punkt i przesuń skrzynię w taki sposób, by zrzucić ją na ziemię. Na końcu stwórz z klocków na ziemi zaczep i otwórz bagażnik. W środku zniszcz złoty sarkofag, srebrny pojemnik oraz szklaną osłonę, a złoty klocek będzie twój.

15. - (złoty klocek): Przy budynku na dole znajdziesz rozpoczęcie toru przeszkód. Zmień postać na "zwinną" (Hawkeye, Gamora itp.), a następnie przeskakuj na drążkach w taki sposób, by w wymaganym czasie dotrzeć na sam szczyt.

Ikony niebieskie - zadania poboczne i wyścigi

Ikony niebieskie:

1. - (zadanie poboczne): Odbierz misję od Sif i przejdź na rzekę lawy obok. Twoim zadaniem będzie kontrolowanie uwięzionych postaci korzystając z Doktora Strange i doprowadzenie ich do zleceniodawczyni.

2. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Ghost Riderem i odbierz zlecenie. Następnym krokiem będzie przesłuchanie mieszkańców Chronopolis, którzy zaznaczeni zostali na twojej minimapie. Na końcu podążaj za zleceniodawcą i eliminuj po drodze przeciwników. Zadanie zakończy się po dotarciu do sklepu, a w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Ghost Rider.

3. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Heimdallem, a następnie podążaj za nim i likwiduj napotykanych wrogów. Po zabiciu ostatniego z nich otrzymasz żeton postaci - Heimdall.

4. - (boss): Rozpocznij walkę z Helą i okładaj ją do momentu przyzwania sługusów. Następnie skup się na likwidowaniu pomocników i powtarzaj kroki z okładaniem samego bossa. W nagrodę za jego pokonanie otrzymasz żeton postaci - Hela.

5. - (wyścig): Ukończ wyścig w wymaganym czasie korzystając z motocykla, a w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Hellcow.

6. - (wyścig): Ukończ wyścig w wymaganym czasie korzystając z postaci potrafiącej latać, a w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Ragnarok.

7. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Czarną Wdową i zaakceptuj zlecenie. Następnie przechodź do kolejnych lokacji i rozprawiaj się ze złoczyńcami. Na koniec uratuj Czarną Wdowę oraz Hawkeye'a, a w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Czarna Wdowa.

8. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj ze Skaarem i zaakceptuj misję. Następnie podążaj za nim i eliminuj po drodze wszystkich przeciwników. Na końcu zmień postać na taką, która potrafi robić zdjęcia (na przykład Iron Man) i strzel fotkę rodzinną. W nagrodę otrzymasz żeton postaci - Skaar.

9. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Fin Fang Foomem i zaakceptuj zlecenie. Następnie przesłuchuj mieszkańców Chronopolis oznaczonych na twojej minimapie i zdaj raport zleceniodawcy. W nagrodę otrzymasz żeton postaci - Fin Fang Foom.

10. - (zadanie pobocznej): Porozmawiaj z Kolekcjonerem i zaakceptuj misję. Następnie udaj się na poszukiwania czterech postaci w Chronopolis, który oznaczeni zostali na twojej minimapie, a po wykonaniu zadania wróć do zleceniodawcy po nagrodę w postaci żetonu postaci - Kolekcjoner.

11. - (boss): Udaj się na arenę i rozpocznij walkę z Czerwonym Hulkiem. Okładaj go do momentu utracenia przez niego pełnego paska zdrowia. W nagrodę otrzymasz żeton postaci - Czerwony Hulk.

12. - (wyścig): Ukończ w wymaganym czasie wyścig korzystając z dowolnej postaci, a w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Maestro.

13. - (wyścig): Ukończ w wymaganym czasie wyścig korzystając z taksówki, a w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Kapitan Brytania.