Spit Island | Opis przejścia Jolly Rover poradnik Jolly Rover
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Spit Island
Opuścić wyspę
Po rozmowie z DeSilverem (niezależnie od jej przebiegu efekt jest zawsze taki sam) ockniesz się na Spit Island, maleńkiej wysepce, z której musisz się jakoś wydostać. Sprawdź beczkę - znajdziesz kilka krakersów. Weź leżącą pod palmą pętlę i kawałek dalej (w lewo) but. Dwukrotnie każ Jolly'emu go obejrzeć (kliknij butem na Roverze), a zyskasz kolejnego (ostatniego!) srebrnika (łup Kolekcjoner monet zgarnięty).
Musisz jakoś opuścić tę wyspę, zatem użyj na bohaterze arkusza voodoo i wybierz zaklęcie przywołujące bestie. Kiedy Jolly zacznie magiczne fosforyzować, wrzuć do morza but jako przynętę.
Przypłynie żółw, któremu załóż uprząż w postaci pętli. Ponownie skorzystaj z arkusza voodoo, tym razem rzucając czar odstraszający bestie. Wskocz do beczki i jazda... z powrotem na Groggy Island (łup Żółwi rumak zgarnięty).