Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Jolly Rover - poradnik do gry

Jolly Rover - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Shipwreck Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover poradnik Jolly Rover

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Odnaleźć skarb

1 - Shipwreck Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
2 - Shipwreck Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
3 - Shipwreck Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Rozejrzyj się po sypialni państwa Srebrnookich - Shipwreck Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Rozejrzyj się po sypialni państwa Srebrnookich. Weź stojący na kredensie mały dzbanek. W górnych szufladach kredensu znajdziesz srebrnika, w dolnych krakersy (dwie porcje, trzeba kliknąć dwukrotnie). Otwórz szafę, a zdobędziesz kolejnego srebrnika. Zajrzyj także pod dywan przy łóżku, a powiększysz swoje zbiory o drugi fragment pirackiej flagi.

4 - Shipwreck Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
5 - Shipwreck Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
6 - Shipwreck Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Posiadanym superkluczem otwórz kufer przy łóżku - pozyskasz srebrnika oraz drewnianego banana - Shipwreck Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Posiadanym superkluczem otwórz kufer przy łóżku - pozyskasz srebrnika oraz drewnianego banana. Banana wsadź do misy z drewnianymi owocami (zgodnie ze wzorem na obrazku nad misą), stojącej na stoliku po prawej. Otworzy się skrytka w ścianie, z której zabierz drewnianą płytkę (kompas 3). Wsiądź do łodzi (po prawej) i przemieść się na dół.

7 - Shipwreck Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Na początek udaj się do studni po lewej i weź stojący przy niej duży dzban - Shipwreck Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Na początek udaj się do studni po lewej i weź stojący przy niej duży dzban. Obadaj samą studnię - okaże się, że brak w niej korby. Zainstaluj więc na niej tę, którą skradłeś z dźwigu przy okręcie i zakręć nią (kliknij studnię). Pozyskasz trzecią drewnianą płytkę (kompas 2). Po ponownym kliknięciu na studnię zdobędziesz srebrnika.

8 - Shipwreck Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
9 - Shipwreck Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Przejdź do grobu, gdzie pojawił się Srebrnooki - Shipwreck Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Przejdź do grobu, gdzie pojawił się Srebrnooki. Zagadnij go, po czym wykonaj na nim rytuał voodoo odsyłający zmarłych w zaświaty, czyli rytuał przywołujący umarłych od końca. Użyj zatem arkusza voodoo na Roverze i wybierz następujące zaklęcia: 13 - 2 - 5 - 6.

Dzięki temu otrzymasz od Aleksandra trzeci fragment trzeciej flagi. Wróć pod domek na drzewie, gdzie zbadaj otwór w gębie wyrytej na ostatnim z pni (tym najbardziej po prawej) - znajdziesz krakersy.

10 - Shipwreck Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Maszeruj do lasu (w prawo) - Shipwreck Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Maszeruj do lasu (w prawo). Tak trafisz na rozdroża, w centrum których znajdują się dwa ścięte pnie. Sprawdź najpierw ten usytuowany nieco wyżej.

Zagadka jest losowa, więc trudno podać jedno rozwiązanie, choć bardzo możliwe, że w przypadku pierwszego pnia jest ono dla wszystkich graczy takie samo (mnie powtarzało się przy każdej próbie) - Shipwreck Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Zagadka jest losowa, więc trudno podać jedno rozwiązanie, choć bardzo możliwe, że w przypadku pierwszego pnia jest ono dla wszystkich graczy takie samo (mnie powtarzało się przy każdej próbie). A zatem - zainstaluj na pniu kompas 1, obróć go (klikając z jego prawej bądź lewej strony), tak by w otworach kompasu znalazły się ciemne koła wypalone na pniu. Strzałka na kompasie pokaże kierunek, w którym należy iść. Przy prawidłowym ustawieniu Jolly powie, że zaznacza ów kierunek na pniu. Dzięki temu po najechaniu na pień kursorem będzie on od razu widoczny. Z fotki powyżej wynika, że jest to wschód (kliknij stosowny kursor kierunkowy, wskazujący przejście do kolejnej lokacji, a nie ten widoczny na pniu).

Jeśli powyższy opis nie zadziała, oznacza to, że masz jednak inne ustawienie kół już na pierwszym pniu. Wówczas sprawdzaj po prostu każdy z kompasów metodą, którą podałam. Czasami to, jaki kompas należy ulokować na pniu, jest oczywiste (układ kół na pniu jest identyczny z układem na którymś z kompasów), czasami niekoniecznie. Często trzeba nałożyć na pień jeden kompas, dopasować otwory w nim do kół na pniu, po czym nałożyć drugi kompas, obrócić go i dopiero wtedy da się ustalić kierunek. Zdarzyło mi się nawet, że musiałam zainstalować na pniu aż trzy kompasy. Generalnie - im mniej jest kół na pniu, tym jest trudniej i trzeba użyć większej liczby kompasów. Przy dwu kołach raczej na pewno należy wykorzystać aż trzy kompasy, przy trzech kołach prawdopodobnie wystarczą dwa.

Ostatecznie masz zaliczyć cztery takie pnie - na każdym określić kierunek, dopasowując kompas lub kompasy, co zostanie skomentowane przez bohatera, po czym udać się w stronę, którą wskazuje strzałka.