Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Jolly Rover - poradnik do gry

Jolly Rover - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover poradnik Jolly Rover

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Groggy Island

Dołączyć do załogi

1 - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
2 - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
3 - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Po rozmowie z gubernatorem i opuszczeniu twierdzy skieruj się do miasta (w lewo) - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Po rozmowie z gubernatorem i opuszczeniu twierdzy skieruj się do miasta (w lewo). Zbadaj beczki stojące przed tawerną (z lewej i prawej strony wejścia). Pod jedną znajdziesz kolejne krakersy, pod drugą srebrnika. Wejdź do Stumble Inn.

4 - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Natychmiast Jollyego zaczepi Howell, proponując mu dołączenie do załogi - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Natychmiast Jolly'ego zaczepi Howell, proponując mu dołączenie do załogi. Zgódź się - musisz jakoś spłacić gubernatora. Otrzymasz szansę zostania pirackim kucharzem, o ile przyrządzisz ulubioną potrawę kapitana: salamagundi. Porozmawiaj także z siedzącym przy sąsiednim stoliku Melvinem (dowiesz się więcej o kapitanie Srebrnookim) oraz z Daveyem - jeśli umiejętnie pokierujesz rozmową - to znaczy obiecasz odkupić mu zaginiony kapelusz - otrzymasz srebrnika. Na trzecim stoliku stoi kosz krakersów - skorzystaj z okazji i zaopatrz się w kolejne trzy.

5 - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Pogadaj też z siedzącym na beczce napuszonym piratem Puggym, właścicielem knajpy - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Pogadaj też z siedzącym na beczce napuszonym piratem Puggym, właścicielem knajpy. Dostaniesz następne krakersy. To samo (kolejna porcja krakersów) stanie się, gdy zagadniesz siedzącego przy stole po lewej szalonego pirata - wysłuchaj też jego opowieści o skarbie zgubionym na Cannibal Island.

Zdobyć przepis na salamagundi

6 - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
7 - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
8 - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Wreszcie wejdź do kuchni (przejście na wprost, w głębi ekranu) - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Wreszcie wejdź do kuchni (przejście na wprost, w głębi ekranu). Niestety, kucharz śpi jak zabity, trzymając w objęciach szynkę. Rozejrzyj się po kuchni - przetrząśnij stojący po prawej kosz, a znajdziesz srebrnika, zajrzyj też do pieca, gdzie schowane są krakersy.

Wreszcie przejrzyj zawartość biblioteczki, na trzeciej półce od góry stoją książki kucharskie. Niestety strona 49 w "Gotowaniu dla piratów", z przepisem właśnie na salamagundi, została wyrwana. Wróć do sali i o autora książki kucharskiej Rona Coppera wypytaj kolejno Puggy'ego, Melvina i kapitana.

9 - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
10 - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
11 - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Opuść tawernę i skieruj się na Żółwią Plażę (w lewo) - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Opuść tawernę i skieruj się na Żółwią Plażę (w lewo). Zainteresuj się kopcem z piasku (tuż przed łodzią). Zdobędziesz dwa żółwie jaja. Jeśli pogrzebiesz trochę bardziej znajdziesz drugi fragment pirackiej flagi. Teraz maszeruj do chaty na klifie (kursor po lewej).

12 - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
13 - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
14 - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Spróbuj zbliżyć się do domu, natychmiast odezwie się Ron - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Spróbuj zbliżyć się do domu, natychmiast odezwie się Ron. Zapytaj go o przepis na salamagundi. Niestety, Ron ma manię prześladowczą i dobrowolnie nie wpuści Jolly'ego na teren swojej posiadłości, co oznacza brak satysfakcjonującej konwersacji na każdy temat. Wróć na plażę (kursor po prawej) i podnieś leżącą na piasku sieć rybacką. Rozepnij ją pomiędzy palmami w charakterze hamaka lub... trampoliny! Oczywiście skorzystaj z niej (łup Trampolina zgarnięty).

15 - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
16 - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
17 - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
W ten sposób trafisz na teren posiadłości Rona, pogadaj z nim nareszcie - otrzymasz ciekawe zlecenie oraz książkę Voodoo dla piratów, a także arkusz zaklęć voodoo - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

W ten sposób trafisz na teren posiadłości Rona, pogadaj z nim nareszcie - otrzymasz ciekawe zlecenie oraz książkę Voodoo dla piratów, a także arkusz zaklęć voodoo. Na początek musisz przepłoszyć siedzące na dachu domu Rona i okrutnie hałasujące ptaki. Sprawdź więc w książce voodoo, jakie będzie najlepsze do tego zaklęcie (użyj książki na Roverze). Dowiesz się, że oprócz zaklęcia do odstraszania bestii potrzebujesz czegoś, czym dane zwierzę się żywi. W przypadku mew będzie to ryba. Zanim udasz się do miasta, zbadaj jeszcze stojące przed domem Rona armaty. Znajdziesz trzeci kawałek pirackiej flagi.

18 - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Udaj się teraz na plażę, skąd zabierz niepotrzebny już hamak (sieć), a nuż jeszcze się do czegoś przyda - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Udaj się teraz na plażę, skąd zabierz niepotrzebny już hamak (sieć), a nuż jeszcze się do czegoś przyda. Uważnie przyjrzyj się palmom, pomiędzy którymi wisiał hamak - zdobędziesz kolejnego srebrnika. Maszeruj do miasta, gdzie zagadnij siedzącego w budce Scruffy'ego. Nabądź u niego rybę - albo za jednego srebrnika, albo w zamian za sieć. Przez plażę wróć do chaty Rona.

Rzuć okiem najpierw na książkę, w której u góry po prawej widnieje stosowne zaklęcie - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Rzuć okiem najpierw na książkę, w której u góry po prawej widnieje stosowne zaklęcie. Zapamiętaj układ obrazków.

Następnie wybierz arkusz zaklęć (użyj go na Roverze) i kliknij na nim kolejno te obrazki, jakie przed chwilą widziałeś w księdze (licząc od góry od lewej: 1 - 11 - 14 - 8) - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Następnie wybierz arkusz zaklęć (użyj go na Roverze) i kliknij na nim kolejno te obrazki, jakie przed chwilą widziałeś w księdze (licząc od góry od lewej: 1 - 11 - 14 - 8).

19 - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Na koniec potraktuj ptaki marynowanym śledziem (musisz zdążyć, dopóki działa zaklęcie, to znaczy - dopóki Jolly czuje mrowienie i spowity jest różowawą poświatą) - Groggy Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Na koniec potraktuj ptaki marynowanym śledziem (musisz zdążyć, dopóki działa zaklęcie, to znaczy - dopóki Jolly czuje mrowienie i spowity jest różowawą poświatą). Po wszystkim pogadaj z Ronem - dostaniesz przepis na salamagundi.