Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Jolly Rover - poradnik do gry

Jolly Rover - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Groggy Island ponownie | Opis przejścia Jolly Rover poradnik Jolly Rover

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Groggy Island ponownie

Ocalić Clarę

1 - Groggy Island ponownie | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Wylądowawszy na znajomej plaży, maszeruj do miasta, gdzie zajdź do Stumble Inn - Groggy Island ponownie | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Wylądowawszy na znajomej plaży, maszeruj do miasta, gdzie zajdź do Stumble Inn. Pogadaj z Puggym, dowiesz się paru interesujących rzeczy. Z trzeciego stolika po prawej ponownie zakoś porcję krakersów. Opuść tawernę i maszeruj do fortu (w prawo).

2 - Groggy Island ponownie | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
3 - Groggy Island ponownie | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
4 - Groggy Island ponownie | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Tu Jollyego czeka kolejna przeprawa ze strażnikiem, którego - jak poprzednio - możesz przekupić (10 srebrników) lub potraktować kokosem, dzięki zaklęciu zrzucającemu owoce - Groggy Island ponownie | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Tu Jolly'ego czeka kolejna przeprawa ze strażnikiem, którego - jak poprzednio - możesz przekupić (10 srebrników) lub potraktować kokosem, dzięki zaklęciu zrzucającemu owoce. To pierwsze odradzam o tyle, że jeśli już dwa razy pozbawiłeś Rufusa przytomności, rezygnując z trzeciej okazji, stracisz szansę na zdobycie łupu. To drugie z kolei jest w pierwszej chwili nieco utrudnione, ponieważ przewidujący strażnik zabezpieczył swą makówkę metalowym rondlem. A zatem - najpierw musisz wykonać na nim rytuał rozgrzewający żelazo. Wówczas Rufus zdejmie rondel i nic już nie stanie na przeszkodzie, by za pośrednictwem magii voodoo kolejny raz strącić mu kokos na głowę (łup Łamacz czaszek zgarnięty). Oczywiście skieruj się do fortu.

5 - Groggy Island ponownie | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
W gabinecie gubernatora podejdź do regału ze statkiem w wielkiej butli i weź trzy drewniane owoce ze stojącej na nim misy - Groggy Island ponownie | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

W gabinecie gubernatora podejdź do regału ze statkiem w wielkiej butli i weź trzy drewniane owoce ze stojącej na nim misy. Pod nimi odnajdziesz dźwignię, której użyj - otworzy się tajne przejście. Maszeruj do kolejnego pomieszczenia - jaskini wewnątrz wulkanu.

6 - Groggy Island ponownie | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Skorzystaj z tego, że DeSilver jest zajęty rozmową i rzuć w niego drewnianymi owocami - Groggy Island ponownie | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Skorzystaj z tego, że DeSilver jest zajęty rozmową i rzuć w niego drewnianymi owocami. W ten sposób pozbędziesz się obu panów (łup Pirat klaun zgarnięty). Podnieś teraz leżący na krawędzi skały kordelas gubernatora.

Uciec z wulkanu

7 - Groggy Island ponownie | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
8 - Groggy Island ponownie | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
9 - Groggy Island ponownie | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Zakręć korbą dźwigara, przemieścisz kosz z Clarą na prawą stronę - Groggy Island ponownie | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Zakręć korbą dźwigara, przemieścisz kosz z Clarą na prawą stronę. Zbadaj półkę z książkami w głębi pieczary (po lewej), a zdobędziesz parę krakersów. Zajrzyj do stojącego za koszem kotła - znajdziesz kolejne (ostatnie!) krakersy (łup Krakersożerca zgarnięty). Rzuć okiem na płótno żeglarskie leżące na prawo od kotła - Jolly zapamięta jego położenie, a w ekwipunku wyląduje wizerunek owego płótna.

10 - Groggy Island ponownie | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
11 - Groggy Island ponownie | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
12 - Groggy Island ponownie | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Wreszcie weź też jeden z leżących obok worków i nakryj nim komin (na lewo od kosza), z którego wydobywa się para - Groggy Island ponownie | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Wreszcie weź też jeden z leżących obok worków i nakryj nim komin (na lewo od kosza), z którego wydobywa się para. Worek odfrunie, co podda bohaterowi pewien pomysł. Użyj wizerunku płótna z ekwipunku na koszu, a Jolly przymocuje je do niego. Przejdź w lewo do zawalonego kamieniami wyjścia z jaskini. Weź jeden z kamieni i zatkaj nim komin, z którego nadal leci para.

13 - Groggy Island ponownie | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Ta buchnie tym razem przez kosz i wypełni czaszę balonu - Groggy Island ponownie | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Ta buchnie tym razem przez kosz i wypełni czaszę balonu. Kiedy tak się stanie, zdejmij kamień z komina. Następnie wskakuj do kosza, razem z Clarą, rzecz jasna. Odetnij kordelasem balast z kosza i... pora na małą przejażdżkę (łup Baloniarstwo zgarnięty, łup Maksymalny wynik zgarnięty, łup Gracz zawodowy zgarnięty). Jeśli nie karmiłeś papugi krakersami ani nie wydawałeś srebrników, powinieneś mieć 1439 punktów, 24 srebrniki, 90 krakersów i 3 pełne flagi.