Cannibal Island (4) | Opis przejścia Jolly Rover poradnik Jolly Rover
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Obsadzić Czerwonego Śledzia
Po wydostaniu się z grot oczom Jolly'ego ukaże się okręt Srebrnookiego zwany Czerwonym Śledziem. Pojawi się Clara i dwójka bohaterów przeniesie się na statek. Tam przejdź do kabiny (w lewo). Przyjrzyj się stojącemu na biurku (po prawej) słojowi - znajdziesz srebrnika, zabierz też sam słój. Spróbuj otworzyć dwie skrzynie i szafę - wszystkie są zamknięte.
Podejdź do łóżka i zajrzyj pod poduszkę. Znajdziesz mały kluczyk. Otwórz szafę po prawej (bez klucza), zdobędziesz kolejne krakersy.
Podejdź teraz do szafy przy biurku i otwórz ją kluczykiem. Znajdziesz kolejnego srebrnika oraz duży klucz. Nim otwórz skrzynię przy łóżku, ponownie natrafisz na srebrnika oraz kordelas Srebrnookiego.
Połącz mały klucz z dużym kluczem, otrzymasz idealne narzędzie - superklucz - do otwarcia skrzyni przy biurku. Znajdziesz w niej dziwną drewnianą płytkę (kompas 1) oraz dziennik kapitański Srebrnookiego, który przeczytaj, klikając nim na Roverze.
Wyjdź na pokład - jeśli chcesz odpłynąć statkiem, potrzebujesz kogoś, kto nim pokieruje, a konkretnie Srebrnookiego. Oznacza to konieczność wykonania kolejnego rytuału voodoo - wskrzeszania umarłych. Zajrzyj do książki, przekonasz się, że oprócz krwi żyjącego przodka, potrzebujesz też wody. Opuść więc na chwilę statek i przenieś się do laguny (w lewo), stamtąd do jaskiń i dalej do palisady, skąd udaj się nad wodospad.
Zanim nabierzesz do słoika wody, spróbuj napełnić go własnoręcznie wytworzonym dżemem (kliknij nim na kotle), w ten nietypowy sposób Jolly'emu uda się dostrzec ostatni fragment drugiej flagi. Teraz napełnij słoik wodą z wodospadu (jeśli zrobiłeś to przed odkryciem czwartego kawałka flagi, możesz kliknąć na kotle także słojem ze składnikami). Raz jeszcze weź z karmnika trochę wysuszonej kukurydzy, zlokalizujesz pod nią kolejną porcję krakersów. Wracaj na okręt Srebrnookiego.
Na miejscu dorzuć do słoika proch strzelniczy i trochę rumu. Potrzebujesz jeszcze krwi Clary - poproś więc o nią, klikając na psicy słojem ze składnikami. Teraz, zgodnie z sugestią w księdze voodoo, wylej zawartość słoja do ładowni, poprzez okratowany właz w pokładzie.
Użyj arkusza voodoo na Roverze i wykonaj rytuał, klikając następujące symbole: 6 - 5 - 2 - 13.
W ten sposób zgarniesz łup Kapitan Rover. Jeśli nie karmiłeś papugi krakersami ani nie wydawałeś srebrników, powinieneś mieć 926 punktów, 16 srebrników, 51 krakersów i 2 pełne flagi.