Injustice: Superman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch Injustice Gods Among Us poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 22 czerwca 2020
Superman
Moc. Mocą Supermana jest czasowe zwiększenie zadawanych obrażeń. Idealnie nadaje się do wykorzystywania przed rozpoczęciem kombosa lub przed użyciem super ruchu. Dodatkowo superman, jako postać latająca, posiada możliwość wykonania szarży w powietrzu, przez co zwiększa się jego mobilność podczas skoku.
Super ruch. Super ruch Supermana zaczyna się od długiego i szybkiego lotu trafiającego "znad głowy". Można go łatwo wkomponować w kombos, nawet jeżeli przeciwnik zostanie odrzucony na dużą odległość.
Ciosy specjalne
Nazwa | Kombinacja | Ilość ciosów | Obrażenia | Dodatkowe |
Superoddech | v | 1 | 10 | Powalenie |
Superoddech | v | 1 | 10 | Ogłuszenie |
Wzrok termiczny | v | 1 | 7 | Powalenie |
Wzrok termiczny | v | 2 | 15 | Powalenie |
Wzrok termiczny (w powietrzu) | v | 1 | 7 | Powalenie |
Wzrok termiczny (w powietrzu) | v | 2 | 13 | Powalenie |
Chwyt przeciw atakom z powietrza | v>T, | 2 | 8 | Powalenie |
Chwyt przeciw atakom z powietrza | v>T,R | 2 | 12 | Powalenie |
Latająca pięść | <>X | 1 | 8 | Powalenie |
Latająca pięść | <>X,R | 3 | 14 | Powalenie |
Latające uderzenie w ziemię (z powietrza) | v+X | 1 | 8 | Powalenie |
Latające uderzenie w ziemię (z powietrza) | v+X,R | 2 | 16 | Powalenie |
Uderzenie gorąca | v | 1 | 12 | Strzał, Powalenie |
Niskie zagarnięcie | v>K | 1 | 5 | Żonglerka, niski cios |
Kombosy podstawowe
Nazwa | Kombinacja | Ilość ciosów | Obrażenia | Dodatkowe | Trafienia |
To ptak | K,K | 2 | 5 | Otwarcie | ws |
Wielka czystka | K,K,K | 3 | 8 | Otwarcie | wss |
Uderzenie kryptonitowe | K,K,T | 3 | 11 | Powalenie | wsz |
Pędząca kula | T,T | 2 | 5 | Otwarcie | ss |
Ostatni syn | T,T,X | 3 | 9 | Żonglerka | ssz |
Niepowstrzymany | <+T,X | 2 | 11 | Powalenie | ss |
Samotne uderzenie | >+T,X | 2 | 8 | Żonglerka | ss |
Gorączka stali | >+T,v+K | 2 | 5 | S.Otwarcie | sn |
Człowiek ze stali | >+T,v+K,X | 3 | 11 | Powalenie | snz |
Kombosy złożone
Kombinacja | Ilość ciosów | Obr. | Trafienia rozpoczęcia |
X; <>X | 2 | 17 | s |
X; v | 2 | 19 | s |
K,K; v>K; <+T,X; <>X | 6 | 21 | ws |
K,K; v>K; X; v | 5 | 23 | ws |
K,K; v>K; X; v | 5 | 24 | ws |
K,K; v>K; X; <>X,R | 7 | 25 | ws |
K,K; v>K; K,K; v | 7 | 24 | ws |
K,K; v>K; K,K; v | 9 | 28 | ws |
K,K; v>K; K,K; v | 9 | 32 | ws |
K,K,K; v>K; K,K,K; v | 8 | 23 | wss |
K,K,K; v>K; X; v | 6 | 26 | wss |
K,K,K; v>K; K,K; v | 10 | 33 | wss |
K,K,K; v | 9 | 29 | wss |
T,T; v>K; X; v | 5 | 24 | ss |
T,T; v | 6 | 31 | ss |
T,T; v>K; T,T; v | 9 | 32 | ss |
T,T,X; >+T,X | 5 | 16 | ssz |
T,T,X; >+T,v+K,X | 6 | 19 | ssz |
T,T,X; >>; X; <>X | 5 | 23 | ssz |
T,T,X; >+T,X; >+T,X; v | 8 | 25 | ssz |
T,T,X; >+T,X; v | 13 | 36 | ssz |
M; T,T,X; >+T,X; v | 13 | 46 | ssz |
>+T,v+K; >+T,X; >+T,X; <>X | 7 | 21 | sn |
>+T,v+K; v | 6 | 30 | sn |
>+T,v+K; v | 10 | 34 | sn |
>+T,X; >+T,X; v | 6 | 24 | ss |
>+T,X; ^+>T; X; <>X | 5 | 24 | ss |
>+T,X; >+T,X; >+T,X; <>X | 7 | 27 | ss |
>+T,X; >+T,X; v | 8 | 30 | ss |
>+T,X; >+T,X; v | 11 | 30 | ss |
>+T,X; ^+>T; X; super | 11 | 44 | ss |
M; >+T,X; ^+>T; X; super | 11 | 54 | ss |
v | 4 | 28 | s |
v | 4 | 29 | s |
v | 7 | 29 | s |
v>K; <+T,X; <>X | 4 | 18 | n |
v>K; X; <>X | 3 | 18 | n |
v>K; K,K; v | 7 | 30 | n |
<+X; X; v | 3 | 25 | s |
<+X; K,K; v | 7 | 33 | s |
<+X; K,K; v | 10 | 36 | s |
<+X; K,K; v | 11 | 37 | s |
>+X; X; v | 3 | 26 | zn |
>+X; K,K; v | 11 | 37 | zn |
M; >+X; K,K; v | 11 | 47 | zn |
v+T; >+T,X; v | 11 | 26 | s |
^+>T; K,K,K; v>K; X; <>X | 7 | 27 | zn |