Injustice: Lex Luthor - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch Injustice Gods Among Us poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 22 czerwca 2020
Lex Luthor
Moc. Lex Luthor ma do swojej dyspozycji tarczę pochłaniającą część obrażeń. Tarcza będzie tym silniejsza im dłużej zostanie przytrzymany przycisk mocy podczas jej włączania.
Super ruch. Super ruch Lexa Luthora rozpoczyna się od krótkiego kombosa. Warunkiem aktywacji całego super ruchu jest trafienie jednym z pierwszych trzech ciosów oraz czwartym ciosem kombosa rozpoczynającego super ruch. Wplatając super ruch w kombos, należy wziąć jego dość trudny początek pod uwagę. Najlepiej jest odpalać super ruch zaraz po jednym z kombosów podstawowych [1],[1] lub [2],[2] lub <+[2],[3].
Ciosy specjalne
Nazwa | Kombinacja | Ilość ciosów | Obrażenia | Dodatkowe |
Ciąg grawitacyjny | v<[1] | 2 | 11 | Powalenie |
Ciąg grawitacyjny | v<[1],R | 1 | 4 | Ogłuszenie |
Mina grawitacyjna | vvX, | 1 | 5 | Ogłuszenie |
Mina grawitacyjna | vvX,R | 2 | 10 | Ogłuszenie, żonglerka |
Krótkodystansowa mina grawitacyjna | vvX,< | 1 | 5 | Ogłuszenie |
Krótkodystansowa mina grawitacyjna | vvX,<,R | 2 | 10 | Ogłuszenie, żonglerka |
Długodystansowa mina grawitacyjna | vvX,> | 1 | 5 | Ogłuszenie |
Długodystansowa mina grawitacyjna | vvX,>,R | 2 | 10 | Ogłuszenie, żonglerka |
Atak z orbity | v>[3] | 1 | 8 | Nieblokowalny |
Atak z orbity | v>[3],R | 3 | 14 | Nieblokowalny, żonglerka |
Próbnik | v<[3] | 1 | 2 | Strzał z próbnika |
Próbnik | v<[3],R | 2 | 4 | Strzał z próbnika |
Uderzenie lancą | v>[2] | 1 | 3 | Strzał |
Uderzenie lancą w górę | v<[2] | 1 | 3 | Strzał |
Atak korpusem (również w powietrzu) | <>[1] | 1 | 9 | Powalenie |
Kombosy podstawowe
Nazwa | Kombinacja | Ilość ciosów | Obr. | Dodatkowe | Trafienia |
Szaleniec | [2],[2] | 2 | 4 | Otwarcie | ss |
Umysł kryminalisty | [2],[2],[1] | 3 | 8 | Otwarcie | ssz |
Prototyp | [2],[2],[3] | 3 | 10 | Otwarcie | sss |
Najwyższa stawka | <+[2],[3] | 2 | 5 | Otwarcie | nn |
Nie do zabicia | [1],[2] | 2 | 8 | Otwarcie | ss |
Światowa dominacja | [1],[2],[3] | 3 | 16 | Powalenie | sss |
Szybki triumf | [1],[1] | 2 | 8 | Otwarcie | ss |
Nowe przeznaczenie | [1],[1],<+[3] | 3 | 14 | Powalenie | ssn |
Nikczemny naukowiec | [1],[1],v+[2] | 3 | 12 | Powalenie | ssz |
Lex Corp | <+[1],^+[3] | 2 | 12 | Powalenie | zs |
Megalomania | <+[1],^+[3],v+[3] | 3 | 16 | Powalenie | zss |
Kombosy złożone
Kombinacja | Ilość ciosów | Obr. | Trafienia rozpoczęcia |
[2],[2]; v<[1] | 4 | 14 | ss |
[2],[2]; <>[1] | 3 | 12 | ss |
[2],[2]; v<[1],R; [2],[2]; <>[1] | 6 | 18 | ss |
[2],[2]; v<[1],R; >+[3]; [1],[1]; v<[1] | 8 | 28 | ss |
[2],[2]; v<[1],R; <+[3]; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1] | 8 | 32 | ss |
[2],[2],[1]; v<[1] | 5 | 17 | ssz |
[2],[2],[1]; <>[1] | 4 | 16 | ssz |
[2],[2],[1]; v<[1],R; [1],[1]; <>[1] | 7 | 24 | ssz |
[2],[2],[1]; v<[1],R; <+[3]; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1] | 9 | 34 | ssz |
[2],[2],[3]; v<[1] | 5 | 18 | sss |
[2],[2],[3]; <>[1] | 4 | 17 | sss |
[2],[2],[3]; v<[1],R; [1],[1]; v<[1] | 8 | 25 | sss |
[2],[2],[3]; v<[1],R; <+[3]; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1] | 9 | 33 | sss |
<+[2],[3]; v<[1] | 4 | 14 | nn |
<+[2],[3]; <>[1] | 3 | 13 | nn |
<+[2],[3]; v<[1],R; [1],[2],[3] | 6 | 22 | nn |
<+[2],[3]; v<[1],R; >+[3]; [1],[1]; v<[1] | 8 | 29 | nn |
<+[2],[3]; v<[1],R; >+[3]; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1] | 8 | 33 | nn |
[1],[2]; v<[1] | 4 | 17 | ss |
[1],[2]; <>[1] | 3 | 16 | ss |
[1],[2]; v<[1],R; [1],[2]; v<[1] | 7 | 26 | ss |
[1],[2]; v<[1],R; >+[3]; [1],[1]; v<[1] | 8 | 32 | ss |
[1],[2]; v<[1],R; <+[3]; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1] | 8 | 36 | ss |
[1],[1]; v<[1] | 4 | 17 | ss |
[1],[1]; <>[1] | 3 | 16 | ss |
[1],[1]; v<[1],R; [1],[1]; <>[1] | 6 | 25 | ss |
[1],[1]; v<[1],R; [1],[2],[3] | 6 | 25 | ss |
[1],[1]; v<[1],R; >+[3]; [1],[1]; v<[1] | 8 | 32 | ss |
[1],[1]; v<[1],R; <+[3]; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1] | 8 | 36 | ss |
>+[1]; v<[1] | 3 | 19 | z |
>+[1]; <>[1] | 2 | 17 | z |
>+[1]; v<[1],R | 2 | 13 | z |
>+[1]; v<[1],R; >+[3]; >+[1]; v<[1] | 6 | 34 | z |
>+[1]; v<[1],R; <+[3]; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1] | 7 | 37 | z |
^+>,[1]; [1],[2],[3] | 4 | 21 | z |
^+>,[1]; >+[1]; v<[1] | 4 | 24 | z |
^+>,[1]; >+[1]; <>[1] | 3 | 22 | z |
^+>,[1]; >+[1]; v<[1],R; >+[1]; v<[1] | 6 | 33 | z |
v>[3],R; >>; [1],[1]; <>[1] (mniej niż skok) | 6 | 26 | Nb. |
v>[3],R; >>; [1],[1]; v<[1] (mniej niż skok) | 7 | 27 | Nb. |
v>[3],R; >>; >+[1]; <>[1] (mniej niż skok) | 5 | 27 | Nb. |
v>[3],R; >>; >+[1]; v<[1] (mniej niż skok) | 6 | 28 | Nb. |
v>[3],R; >>; >+[1]; v<[1],R; >+[1]; v<[1] (mniej niż skok) | 8 | 35 | Nb. |
v>[3],R; ^+>,[1]; >+[1]; <>[1] (blisko) | 6 | 30 | Nb. |
v>[3],R; ^+>,[1]; [1],[1]; v<[1] (blisko) | 8 | 31 | Nb. |
v>[3],R; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1],R; >+[1]; <>[1] (blisko) | 8 | 37 | Nb. |
>+[3]; [1],[2],[3]; | 4 | 23 | z |
>+[3]; [1],[1]; <>[1] | 4 | 23 | z |
>+[3]; >+[1]; <>[1] | 3 | 24 | z |
>+[3]; >+[1]; v<[1] | 4 | 25 | z |
>+[3]; ^+>,[1]; >+[1]; <>[1] | 4 | 28 | z |
<+[3]; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1] | 5 | 29 | s |
>+[3]; >+[1]; v<[1],R; >+[1]; v<[1] | 6 | 32 | z |
<+[3]; ^+>,[1]; [1],[1]; v<[1],R; [1],[1]; v<[1] | 9 | 34 | s |
>+[3]; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1],R; >+[1]; v<[1] | 7 | 35 | z |
v<[1],R; [1],[1]; v<[1] | 5 | 21 | s |
v<[1],R; >+[1]; v<[1] | 4 | 22 | s |
v<[1],R; >+[3]; >+[1]; <>[1] | 4 | 27 | s |
v<[1],R; >+[3];^+>,[1]; >+[1]; <>[1] | 5 | 30 | s |
v<[1],R; <+[3];^+>,[1]; [1],[1]; <>[1] | 6 | 30 | s |
Miny grawitacyjne to cios specjalny, po którego wykonaniu na arenie pojawia się mina. Jeżeli przeciwnik w nią wejdzie to zostanie ogłuszony, jest to idealny moment do wyprowadzenia kombosa. W tabeli poniżej przedstawione zostały przykładowe kombosy, jakie można wykonać na przeciwniku, który wdepnął w minę.
Napis "Mina" na początku kombosa oznacza, że przeciwnik złapał się w pułapkę i należy się do niego jak najszybciej zbliżyć. W przypadku kombosów rozpoczynających się od skoku z atakiem (^+>,[1]) należy znajdować się od przeciwnika w odległości skoku w momencie lub tuż po detonacji miny.
Kombosy złożone - Miny grawitacyjne
Kombinacja | Ilość ciosów | Obr. | Trafienia rozpoczęcia |
Mina; [2],[2], v<[1],R; <+[3];^+>,[1]; [1]; v<[1] | 9 | 35 | Mina |
Mina; >+[1]; v<[1],R; <+[3];^+>,[1]; >+[1]; v<[1] | 8 | 42 | Mina |
Mina; <+[3]; ^+>,[1]; [1],[1]; v<[1],R; [1],[1]; v<[1] | 10 | 39 | Mina |
Mina; ^+>,[1]; <+[1],^+[3],v+[3]; | 5 | 27 | Mina |
Mina; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1] | 5 | 29 | Mina |
Mina; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1],R; >+[1]; v<[1] | 7 | 38 | Mina |
Mina; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1],R;<+[3];^+>,[1];>+[1]; <>[1] | 8 | 45 | Mina |
W tabeli poniżej znajdują się pełne kombosy zaczynające się postawieniem miny i ciosami, które wepchną przeciwnika w pułapkę. Niestety podczas walki trudno z nich w pełni skorzystać.
Kombosy złożone - Miny grawitacyjne z wepchnięciem przeciwnika
Kombinacja | Ilość ciosów | Obr. | Trafienia rozpoczęcia |
vvX; v+[3]; >>; >+[3] | 3 | 22 | n |
vvX; v+[3]; >>; >+[3]; >+[1]; <>[1] | 5 | 34 | n |
vvX; v+[3];>>; <+[3];^+>,[1]; [1],[1]; v<[1],R; [1],[1];v<[1] | 11 | 44 | n |
vvX; v+[3]; >>; <+[3]; ^+>,[1]; [1],[1]; super | 11 | 48 | n |
vvX; <+[1],^+[3]; <+[3]; ^+>,[1]; >+[1]; <>[1] | 7 | 41 | zs |
vvX>; [1],[1],v+[2]; >>; <+[3]; ^+>,[1]; [1],[1]; <>[1] | 9 | 35 | ssz |
vvX>; <+[1],^+[3],v+[3]; <+[3]; ^+>,[1]; [1],[1]; <>[1] | 9 | 44 | zss |
vvX>;<+[1],^+[3],v+[3];<+[3];^+>,[1]; [1]; v<[1],R;[1],[1]; v<[1] | 12 | 49 | zss |