Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Injustice Gods Among Us - poradnik do gry

Injustice Gods Among Us - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Injustice: Lex Luthor - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch Injustice Gods Among Us poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 22 czerwca 2020

Lex Luthor

Moc - Injustice: Lex Luthor - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch - Injustice Gods Among Us - poradnik do gry

Moc. Lex Luthor ma do swojej dyspozycji tarczę pochłaniającą część obrażeń. Tarcza będzie tym silniejsza im dłużej zostanie przytrzymany przycisk mocy podczas jej włączania.

Super ruch. Super ruch Lexa Luthora rozpoczyna się od krótkiego kombosa. Warunkiem aktywacji całego super ruchu jest trafienie jednym z pierwszych trzech ciosów oraz czwartym ciosem kombosa rozpoczynającego super ruch. Wplatając super ruch w kombos, należy wziąć jego dość trudny początek pod uwagę. Najlepiej jest odpalać super ruch zaraz po jednym z kombosów podstawowych [1],[1] lub [2],[2] lub <+[2],[3].

Ciosy specjalne

Nazwa

Kombinacja

Ilość ciosów

Obrażenia

Dodatkowe

Ciąg grawitacyjny

v<[1]

2

11

Powalenie

Ciąg grawitacyjny

v<[1],R

1

4

Ogłuszenie

Mina grawitacyjna

vvX,

1

5

Ogłuszenie

Mina grawitacyjna

vvX,R

2

10

Ogłuszenie, żonglerka

Krótkodystansowa mina grawitacyjna

vvX,<

1

5

Ogłuszenie

Krótkodystansowa mina grawitacyjna

vvX,<,R

2

10

Ogłuszenie, żonglerka

Długodystansowa mina grawitacyjna

vvX,>

1

5

Ogłuszenie

Długodystansowa mina grawitacyjna

vvX,>,R

2

10

Ogłuszenie, żonglerka

Atak z orbity

v>[3]

1

8

Nieblokowalny

Atak z orbity

v>[3],R

3

14

Nieblokowalny, żonglerka

Próbnik

v<[3]

1

2

Strzał z próbnika

Próbnik

v<[3],R

2

4

Strzał z próbnika

Uderzenie lancą

v>[2]

1

3

Strzał

Uderzenie lancą w górę

v<[2]

1

3

Strzał

Atak korpusem (również w powietrzu)

<>[1]

1

9

Powalenie

Kombosy podstawowe

Nazwa

Kombinacja

Ilość ciosów

Obr.

Dodatkowe

Trafienia

Szaleniec

[2],[2]

2

4

Otwarcie

ss

Umysł kryminalisty

[2],[2],[1]

3

8

Otwarcie

ssz

Prototyp

[2],[2],[3]

3

10

Otwarcie

sss

Najwyższa stawka

<+[2],[3]

2

5

Otwarcie

nn

Nie do zabicia

[1],[2]

2

8

Otwarcie

ss

Światowa dominacja

[1],[2],[3]

3

16

Powalenie

sss

Szybki triumf

[1],[1]

2

8

Otwarcie

ss

Nowe przeznaczenie

[1],[1],<+[3]

3

14

Powalenie

ssn

Nikczemny naukowiec

[1],[1],v+[2]

3

12

Powalenie

ssz

Lex Corp

<+[1],^+[3]

2

12

Powalenie

zs

Megalomania

<+[1],^+[3],v+[3]

3

16

Powalenie

zss

Kombosy złożone

Kombinacja

Ilość ciosów

Obr.

Trafienia rozpoczęcia

[2],[2]; v<[1]

4

14

ss

[2],[2]; <>[1]

3

12

ss

[2],[2]; v<[1],R; [2],[2]; <>[1]

6

18

ss

[2],[2]; v<[1],R; >+[3]; [1],[1]; v<[1]

8

28

ss

[2],[2]; v<[1],R; <+[3]; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1]

8

32

ss

[2],[2],[1]; v<[1]

5

17

ssz

[2],[2],[1]; <>[1]

4

16

ssz

[2],[2],[1]; v<[1],R; [1],[1]; <>[1]

7

24

ssz

[2],[2],[1]; v<[1],R; <+[3]; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1]

9

34

ssz

[2],[2],[3]; v<[1]

5

18

sss

[2],[2],[3]; <>[1]

4

17

sss

[2],[2],[3]; v<[1],R; [1],[1]; v<[1]

8

25

sss

[2],[2],[3]; v<[1],R; <+[3]; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1]

9

33

sss

<+[2],[3]; v<[1]

4

14

nn

<+[2],[3]; <>[1]

3

13

nn

<+[2],[3]; v<[1],R; [1],[2],[3]

6

22

nn

<+[2],[3]; v<[1],R; >+[3]; [1],[1]; v<[1]

8

29

nn

<+[2],[3]; v<[1],R; >+[3]; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1]

8

33

nn

[1],[2]; v<[1]

4

17

ss

[1],[2]; <>[1]

3

16

ss

[1],[2]; v<[1],R; [1],[2]; v<[1]

7

26

ss

[1],[2]; v<[1],R; >+[3]; [1],[1]; v<[1]

8

32

ss

[1],[2]; v<[1],R; <+[3]; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1]

8

36

ss

[1],[1]; v<[1]

4

17

ss

[1],[1]; <>[1]

3

16

ss

[1],[1]; v<[1],R; [1],[1]; <>[1]

6

25

ss

[1],[1]; v<[1],R; [1],[2],[3]

6

25

ss

[1],[1]; v<[1],R; >+[3]; [1],[1]; v<[1]

8

32

ss

[1],[1]; v<[1],R; <+[3]; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1]

8

36

ss

>+[1]; v<[1]

3

19

z

>+[1]; <>[1]

2

17

z

>+[1]; v<[1],R

2

13

z

>+[1]; v<[1],R; >+[3]; >+[1]; v<[1]

6

34

z

>+[1]; v<[1],R; <+[3]; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1]

7

37

z

^+>,[1]; [1],[2],[3]

4

21

z

^+>,[1]; >+[1]; v<[1]

4

24

z

^+>,[1]; >+[1]; <>[1]

3

22

z

^+>,[1]; >+[1]; v<[1],R; >+[1]; v<[1]

6

33

z

v>[3],R; >>; [1],[1]; <>[1] (mniej niż skok)

6

26

Nb.

v>[3],R; >>; [1],[1]; v<[1] (mniej niż skok)

7

27

Nb.

v>[3],R; >>; >+[1]; <>[1] (mniej niż skok)

5

27

Nb.

v>[3],R; >>; >+[1]; v<[1] (mniej niż skok)

6

28

Nb.

v>[3],R; >>; >+[1]; v<[1],R; >+[1]; v<[1] (mniej niż skok)

8

35

Nb.

v>[3],R; ^+>,[1]; >+[1]; <>[1] (blisko)

6

30

Nb.

v>[3],R; ^+>,[1]; [1],[1]; v<[1] (blisko)

8

31

Nb.

v>[3],R; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1],R; >+[1]; <>[1] (blisko)

8

37

Nb.

>+[3]; [1],[2],[3];

4

23

z

>+[3]; [1],[1]; <>[1]

4

23

z

>+[3]; >+[1]; <>[1]

3

24

z

>+[3]; >+[1]; v<[1]

4

25

z

>+[3]; ^+>,[1]; >+[1]; <>[1]

4

28

z

<+[3]; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1]

5

29

s

>+[3]; >+[1]; v<[1],R; >+[1]; v<[1]

6

32

z

<+[3]; ^+>,[1]; [1],[1]; v<[1],R; [1],[1]; v<[1]

9

34

s

>+[3]; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1],R; >+[1]; v<[1]

7

35

z

v<[1],R; [1],[1]; v<[1]

5

21

s

v<[1],R; >+[1]; v<[1]

4

22

s

v<[1],R; >+[3]; >+[1]; <>[1]

4

27

s

v<[1],R; >+[3];^+>,[1]; >+[1]; <>[1]

5

30

s

v<[1],R; <+[3];^+>,[1]; [1],[1]; <>[1]

6

30

s

Miny grawitacyjne to cios specjalny, po którego wykonaniu na arenie pojawia się mina. Jeżeli przeciwnik w nią wejdzie to zostanie ogłuszony, jest to idealny moment do wyprowadzenia kombosa. W tabeli poniżej przedstawione zostały przykładowe kombosy, jakie można wykonać na przeciwniku, który wdepnął w minę.

Napis "Mina" na początku kombosa oznacza, że przeciwnik złapał się w pułapkę i należy się do niego jak najszybciej zbliżyć. W przypadku kombosów rozpoczynających się od skoku z atakiem (^+>,[1]) należy znajdować się od przeciwnika w odległości skoku w momencie lub tuż po detonacji miny.

Kombosy złożone - Miny grawitacyjne

Kombinacja

Ilość ciosów

Obr.

Trafienia rozpoczęcia

Mina; [2],[2], v<[1],R; <+[3];^+>,[1]; [1]; v<[1]

9

35

Mina

Mina; >+[1]; v<[1],R; <+[3];^+>,[1]; >+[1]; v<[1]

8

42

Mina

Mina; <+[3]; ^+>,[1]; [1],[1]; v<[1],R; [1],[1]; v<[1]

10

39

Mina

Mina; ^+>,[1]; <+[1],^+[3],v+[3];

5

27

Mina

Mina; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1]

5

29

Mina

Mina; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1],R; >+[1]; v<[1]

7

38

Mina

Mina; ^+>,[1]; >+[1]; v<[1],R;<+[3];^+>,[1];>+[1]; <>[1]

8

45

Mina

W tabeli poniżej znajdują się pełne kombosy zaczynające się postawieniem miny i ciosami, które wepchną przeciwnika w pułapkę. Niestety podczas walki trudno z nich w pełni skorzystać.

Kombosy złożone - Miny grawitacyjne z wepchnięciem przeciwnika

Kombinacja

Ilość ciosów

Obr.

Trafienia rozpoczęcia

vvX; v+[3]; >>; >+[3]

3

22

n

vvX; v+[3]; >>; >+[3]; >+[1]; <>[1]

5

34

n

vvX; v+[3];>>; <+[3];^+>,[1]; [1],[1]; v<[1],R; [1],[1];v<[1]

11

44

n

vvX; v+[3]; >>; <+[3]; ^+>,[1]; [1],[1]; super

11

48

n

vvX; <+[1],^+[3]; <+[3]; ^+>,[1]; >+[1]; <>[1]

7

41

zs

vvX>; [1],[1],v+[2]; >>; <+[3]; ^+>,[1]; [1],[1]; <>[1]

9

35

ssz

vvX>; <+[1],^+[3],v+[3]; <+[3]; ^+>,[1]; [1],[1]; <>[1]

9

44

zss

vvX>;<+[1],^+[3],v+[3];<+[3];^+>,[1]; [1]; v<[1],R;[1],[1]; v<[1]

12

49

zss