Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Injustice Gods Among Us - poradnik do gry

Injustice Gods Among Us - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Injustice: Joker - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch Injustice Gods Among Us poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 22 czerwca 2020

Joker

Moc - Injustice: Joker - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch - Injustice Gods Among Us - poradnik do gry

Moc. Joker posiada unik przypisany pod przycisk mocy. Przy jego pomocy może on parować ciosy niskie oraz wysokie, za każdym razem, gdy mu się to powiedzie otrzymuje on jedno "HA". Sparowanie trzech ciosów w krótkim odstępie czasu zapewnia Jokerowi krótkotrwałe zwiększenie prędkości poruszania się.

Super ruch. Super ruch Jokera to rzut ciastem na dużą odległość. Ciasto leci na wysokości głowy z dosyć dużą prędkością. Super ruch dobrze wpasowuje się w kombosy, niestety Joker nie posiada zbyt wielu długich kombosów, które nie wymagałyby wykorzystania energii.

Ciosy specjalne

Nazwa

Kombinacja

Ilość ciosów

Obrażenia

Dodatkowe

Łam

<>[3]

3

9

Powalenie, znad głowy

Łam

<>[3],R

6

14

Powalenie, znad głowy

Gaz rozweselający

v<[2]

1

9

Rzut lobem

Gaz rozweselający

v<[2],R

2

14

Żonglerka

Toczący się gaz rozweselający

v<[1]

1

7

Trafia nisko

Toczący się gaz rozweselający

v<[1],R

2

12

Trafia nisko, Żonglerka

BUM!

v>[2]

1

8

Strzał

Gryziszczęka

v<[3]

1

7

Trafia nisko, Żonglerka

Gryziszczęka ze średniej odległości

v<[3],^

1

7

Trafia nisko, Żonglerka

Gryziszczęka z daleka

v<[3],>

1

7

Trafia nisko, Żonglerka

Kwaśny kwiat

<>[1]

1

10

Strzał

Kombosy podstawowe

Nazwa

Kombinacja

Ilość ciosów

Obrażenia

Dodatkowe

Trafienia

Król samobujców

[2],[2]

2

4

Otwarcie

ws

Ostatni chichot

[2],[2],[1]

3

12

Powalenie

wsz

Proszę o uśmiech

[2],[2],[3]

3

8

Powalenie

wsz

Peunta

<+[2],[3]

2

11

Powalenie

nz

Umrzesz ze śmiechu

[1],[2]

3

7

Otwarcie

sss

Odłuż to na miejsce

[1],[2],[1]

4

13

Powalenie

ssss

HA, HA, HA, HA

[1],[2],[3]

4

13

Powalenie

sssz

Książe-klaun

>+[1],[3]

2

4

Otwarcie

ss

Pełna talia

>+[1],[3],[1]

3

8

Otwarcie

sss

Z siebie się śmiejesz

>+[1],[2]

2

11

Powalenie

sz

Szalona miłość

[3],[1]

3

12

Otwarcie

sss

Dziab, dziab

[3],[1],[3]

6

16

Otwarcie

ssssss

Żarty na bok

[3],[3]

2

16

Powalenie

ss

Kombosy złożone

Kombinacja

Ilość ciosów

Obr.

Trafienia rozpoczęcia

[2],[2]; <>[1]

3

13

ws

[2],[2]; v<[1]

3

10

ws

[2],[2]; <>[3]

5

12

ws

[2],[2]; v<[1],R; >+[3]; [3]; <>[1]

7

31

ws

[2],[2]; v<[1],R; >+[3]; [3],[1]; <>[1]

9

32

ws

[2],[2]; v<[1],R; >+[3]; [3],[1]; <>[3],R

14

34

ws

[2],[2],[3]; <>[1]

4

17

wsz

[2],[2],[3]; <>[3]

6

15

wsz

[1],[2]; <>[1]

4

15

sss

[1],[2]; <>[3]

6

14

sss

[1],[2],[1]; <>[1]

5

20

ssss

[1],[2],[1]; v>[2]

5

18

ssss

>+[1],[3]; <>[1]

3

13

ss

>+[1],[3]; <>[3]

5

12

ss

>+[1],[3]; v<[1]

3

10

ss

>+[1],[3]; v<[1],R; >+[3]; [3]; <>[1]

7

31

ss

>+[1],[3]; v<[1],R; >+[3]; [3],[1]; <>[1]

9

32

ss

>+[1],[3],[1]; <>[1]

4

17

sss

>+[1],[3],[1]; <>[3]

6

16

sss

[3],[1]; <>[1]

4

20

sss

[3],[1]; <>[3]

6

19

sss

[3],[1],[3]; <>[1]

4

19

sss

[3],[1],[3]; <>[3]

6

18

sss

[3]; <>[1]

2

17

s

[3]; v<[1]

2

14

s

[3]; v<[1],R; >+[3]; [3]; <>[1]

6

35

s

[3]; v<[1],R; >+[3]; [3],[1]; <>[1]

8

37

s

>+[3]; [3],[3]

3

23

z

>+[3]; [3]; <>[1]

3

23

z

>+[3]; [1],[2],[1]; v>[2]

6

25

z

>+[3]; [3],[1]; <>[1]

5

26

z

<+[3]; [3],[3]

3

23

s

<+[3]; [3]; <>[1]

3

23

s

<+[3]; [1],[2],[1]; v>[2]

6

25

s

<+[3]; [3],[1]; <>[1]

5

26

s

v<[1],R; [3],[3]

4

24

ns

v<[1],R; >+[3]; [3],[3]

5

29

ns

v<[1],R; >+[3]; [3]; <>[1]

5

30

ns

v<[1],R; >+[3]; [3],[1]; <>[1]

7

32

ns

v<[1],R; v<[1],R; <+[3]; [3],[1]; <>[1]

9

36

ns

v<[1],R; v<[1],R; v<[1],R; v<[1],R; <>[1]

9

36

ns

v<[2],R; >+[3]; [3],[1]; <>[1] (blisko przeciwnika)

7

36

s

v<[2],R; >+[3]; [3],[1]; <>[1] (odległość skoku)

5

23

s

v<[2],R;>>; >+^,[1]; [3],[1]; <>[1] (odległość 1.5x skoku)

7

35

s

v<[2],R; >>; >+^,[3] (odległość dwóch skoków)

3

23

s

[2],[2],[3]; super

10

34

wsz

[3],[1],[3]; super

10

38

sss

Gryziszczęki to jeden z ciosów specjalnych Jokera, działa on na zasadzie pułapki. Jeżeli przeciwnik znajdzie się na gryziszczękach w momencie ich wybuchu to zostanie podbity w górę i będzie można na nim wykonać kombos. Poniżej przedstawione zostały przykładowe kombosy, które można zastosować na tak podbitym przeciwniku. W tabeli poniżej rodzaje gryziszczęk użytych w kombosie wskazuje na odległość przeciwnika od Jokera.

Gryziszczeki Kombosy złożone

Kombinacja

Ilość ciosów

Obr.

Trafienia rozpoczęcia

v<[3]; [3],[3]

3

21

n

v<[3]; [3],[1]; <>[1]

5

25

n

v<[3]; >+[3]; [3],[3]

4

27

n

v<[3]; >+[3]; [3],[1]; <>[1]

6

31

n

v<[3]; <+[3]; [3],[1]; <>[1]

6

31

n

v<[3]; v<[2],R;

3

19

n

v<[3]; v<[2],R; >>; [3],[3]

5

31

n

v<[3]; v<[2],R; >>; [3],[1]; <>[1]

7

35

n

v<[3]^; >+[3]; [3],[3]

4

27

n

v<[3]^; >+[3]; [3],[1]; <>[1]

6

31

n

v<[3]^; v<[2],R; >>; [3],[1]; <>[1]

7

25

n

v<[3]>; >>; [3],[1]; <>[1]

5

25

n

v<[3]>; >+[3]; [3],[1]; <>[1]

6

31

n

v<[3]>; >>; >+^,[1]; [3],[1]; <>[1] (daleko od przeciwnika)

6

30

n

v<[3]; >+[3]; [3]; super

10

42

n

v<[3]; >+[3]; [3],[1]; super

12

43

n