Injustice: Joker - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch Injustice Gods Among Us poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 22 czerwca 2020
Joker
Moc. Joker posiada unik przypisany pod przycisk mocy. Przy jego pomocy może on parować ciosy niskie oraz wysokie, za każdym razem, gdy mu się to powiedzie otrzymuje on jedno "HA". Sparowanie trzech ciosów w krótkim odstępie czasu zapewnia Jokerowi krótkotrwałe zwiększenie prędkości poruszania się.
Super ruch. Super ruch Jokera to rzut ciastem na dużą odległość. Ciasto leci na wysokości głowy z dosyć dużą prędkością. Super ruch dobrze wpasowuje się w kombosy, niestety Joker nie posiada zbyt wielu długich kombosów, które nie wymagałyby wykorzystania energii.
Ciosy specjalne
Nazwa | Kombinacja | Ilość ciosów | Obrażenia | Dodatkowe |
Łam | <>[3] | 3 | 9 | Powalenie, znad głowy |
Łam | <>[3],R | 6 | 14 | Powalenie, znad głowy |
Gaz rozweselający | v<[2] | 1 | 9 | Rzut lobem |
Gaz rozweselający | v<[2],R | 2 | 14 | Żonglerka |
Toczący się gaz rozweselający | v<[1] | 1 | 7 | Trafia nisko |
Toczący się gaz rozweselający | v<[1],R | 2 | 12 | Trafia nisko, Żonglerka |
BUM! | v>[2] | 1 | 8 | Strzał |
Gryziszczęka | v<[3] | 1 | 7 | Trafia nisko, Żonglerka |
Gryziszczęka ze średniej odległości | v<[3],^ | 1 | 7 | Trafia nisko, Żonglerka |
Gryziszczęka z daleka | v<[3],> | 1 | 7 | Trafia nisko, Żonglerka |
Kwaśny kwiat | <>[1] | 1 | 10 | Strzał |
Kombosy podstawowe
Nazwa | Kombinacja | Ilość ciosów | Obrażenia | Dodatkowe | Trafienia |
Król samobujców | [2],[2] | 2 | 4 | Otwarcie | ws |
Ostatni chichot | [2],[2],[1] | 3 | 12 | Powalenie | wsz |
Proszę o uśmiech | [2],[2],[3] | 3 | 8 | Powalenie | wsz |
Peunta | <+[2],[3] | 2 | 11 | Powalenie | nz |
Umrzesz ze śmiechu | [1],[2] | 3 | 7 | Otwarcie | sss |
Odłuż to na miejsce | [1],[2],[1] | 4 | 13 | Powalenie | ssss |
HA, HA, HA, HA | [1],[2],[3] | 4 | 13 | Powalenie | sssz |
Książe-klaun | >+[1],[3] | 2 | 4 | Otwarcie | ss |
Pełna talia | >+[1],[3],[1] | 3 | 8 | Otwarcie | sss |
Z siebie się śmiejesz | >+[1],[2] | 2 | 11 | Powalenie | sz |
Szalona miłość | [3],[1] | 3 | 12 | Otwarcie | sss |
Dziab, dziab | [3],[1],[3] | 6 | 16 | Otwarcie | ssssss |
Żarty na bok | [3],[3] | 2 | 16 | Powalenie | ss |
Kombosy złożone
Kombinacja | Ilość ciosów | Obr. | Trafienia rozpoczęcia |
[2],[2]; <>[1] | 3 | 13 | ws |
[2],[2]; v<[1] | 3 | 10 | ws |
[2],[2]; <>[3] | 5 | 12 | ws |
[2],[2]; v<[1],R; >+[3]; [3]; <>[1] | 7 | 31 | ws |
[2],[2]; v<[1],R; >+[3]; [3],[1]; <>[1] | 9 | 32 | ws |
[2],[2]; v<[1],R; >+[3]; [3],[1]; <>[3],R | 14 | 34 | ws |
[2],[2],[3]; <>[1] | 4 | 17 | wsz |
[2],[2],[3]; <>[3] | 6 | 15 | wsz |
[1],[2]; <>[1] | 4 | 15 | sss |
[1],[2]; <>[3] | 6 | 14 | sss |
[1],[2],[1]; <>[1] | 5 | 20 | ssss |
[1],[2],[1]; v>[2] | 5 | 18 | ssss |
>+[1],[3]; <>[1] | 3 | 13 | ss |
>+[1],[3]; <>[3] | 5 | 12 | ss |
>+[1],[3]; v<[1] | 3 | 10 | ss |
>+[1],[3]; v<[1],R; >+[3]; [3]; <>[1] | 7 | 31 | ss |
>+[1],[3]; v<[1],R; >+[3]; [3],[1]; <>[1] | 9 | 32 | ss |
>+[1],[3],[1]; <>[1] | 4 | 17 | sss |
>+[1],[3],[1]; <>[3] | 6 | 16 | sss |
[3],[1]; <>[1] | 4 | 20 | sss |
[3],[1]; <>[3] | 6 | 19 | sss |
[3],[1],[3]; <>[1] | 4 | 19 | sss |
[3],[1],[3]; <>[3] | 6 | 18 | sss |
[3]; <>[1] | 2 | 17 | s |
[3]; v<[1] | 2 | 14 | s |
[3]; v<[1],R; >+[3]; [3]; <>[1] | 6 | 35 | s |
[3]; v<[1],R; >+[3]; [3],[1]; <>[1] | 8 | 37 | s |
>+[3]; [3],[3] | 3 | 23 | z |
>+[3]; [3]; <>[1] | 3 | 23 | z |
>+[3]; [1],[2],[1]; v>[2] | 6 | 25 | z |
>+[3]; [3],[1]; <>[1] | 5 | 26 | z |
<+[3]; [3],[3] | 3 | 23 | s |
<+[3]; [3]; <>[1] | 3 | 23 | s |
<+[3]; [1],[2],[1]; v>[2] | 6 | 25 | s |
<+[3]; [3],[1]; <>[1] | 5 | 26 | s |
v<[1],R; [3],[3] | 4 | 24 | ns |
v<[1],R; >+[3]; [3],[3] | 5 | 29 | ns |
v<[1],R; >+[3]; [3]; <>[1] | 5 | 30 | ns |
v<[1],R; >+[3]; [3],[1]; <>[1] | 7 | 32 | ns |
v<[1],R; v<[1],R; <+[3]; [3],[1]; <>[1] | 9 | 36 | ns |
v<[1],R; v<[1],R; v<[1],R; v<[1],R; <>[1] | 9 | 36 | ns |
v<[2],R; >+[3]; [3],[1]; <>[1] (blisko przeciwnika) | 7 | 36 | s |
v<[2],R; >+[3]; [3],[1]; <>[1] (odległość skoku) | 5 | 23 | s |
v<[2],R;>>; >+^,[1]; [3],[1]; <>[1] (odległość 1.5x skoku) | 7 | 35 | s |
v<[2],R; >>; >+^,[3] (odległość dwóch skoków) | 3 | 23 | s |
[2],[2],[3]; super | 10 | 34 | wsz |
[3],[1],[3]; super | 10 | 38 | sss |
Gryziszczęki to jeden z ciosów specjalnych Jokera, działa on na zasadzie pułapki. Jeżeli przeciwnik znajdzie się na gryziszczękach w momencie ich wybuchu to zostanie podbity w górę i będzie można na nim wykonać kombos. Poniżej przedstawione zostały przykładowe kombosy, które można zastosować na tak podbitym przeciwniku. W tabeli poniżej rodzaje gryziszczęk użytych w kombosie wskazuje na odległość przeciwnika od Jokera.
Gryziszczeki Kombosy złożone
Kombinacja | Ilość ciosów | Obr. | Trafienia rozpoczęcia |
v<[3]; [3],[3] | 3 | 21 | n |
v<[3]; [3],[1]; <>[1] | 5 | 25 | n |
v<[3]; >+[3]; [3],[3] | 4 | 27 | n |
v<[3]; >+[3]; [3],[1]; <>[1] | 6 | 31 | n |
v<[3]; <+[3]; [3],[1]; <>[1] | 6 | 31 | n |
v<[3]; v<[2],R; | 3 | 19 | n |
v<[3]; v<[2],R; >>; [3],[3] | 5 | 31 | n |
v<[3]; v<[2],R; >>; [3],[1]; <>[1] | 7 | 35 | n |
v<[3]^; >+[3]; [3],[3] | 4 | 27 | n |
v<[3]^; >+[3]; [3],[1]; <>[1] | 6 | 31 | n |
v<[3]^; v<[2],R; >>; [3],[1]; <>[1] | 7 | 25 | n |
v<[3]>; >>; [3],[1]; <>[1] | 5 | 25 | n |
v<[3]>; >+[3]; [3],[1]; <>[1] | 6 | 31 | n |
v<[3]>; >>; >+^,[1]; [3],[1]; <>[1] (daleko od przeciwnika) | 6 | 30 | n |
v<[3]; >+[3]; [3]; super | 10 | 42 | n |
v<[3]; >+[3]; [3],[1]; super | 12 | 43 | n |