Injustice: Rezydencja Wayne'a, Rezydencja Wayne'a nocą - arena Injustice Gods Among Us poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 22 czerwca 2020
Rezydencja Wayne'a - Rezydencja Wayne'a nocą
Poziom 1 - Wejście. Aby przedostać się na drugi poziom należy przekopać (<+[3]) przeciwnika przez prawą krawędź areny.
Na lewym krańcu areny znajduje się czerwony samochód. Słaba postać może się od niego odbić i odskoczyć daleko w prawo. Silna postać może uderzyć samochodem w przeciwnika.
Na środku areny w tle znajduje się fontanna, walcząc przed nią można rzucić w nią przeciwnikiem. Gdy ten będzie wracał można na nim wykonać kombos, tak jak na podbitym wrogu.
Po prawej stronie areny znajduje się motocykl. Słaba postać może go użyć do rozjechania przeciwnika. Silna postać ciśnie pojazdem w przeciwnika.
Na prawym krańcu areny znajduje się kolumna z gargulcem, aby z niej skorzystać należy podskoczyć. Słaba postać może odbić się od kolumny i odskoczyć daleko w lewo. Silna postać może złapać za posąg i cisnąć nim w przeciwnika.
Poziom 2 - Sala. Aby przedostać się z powrotem na pierwszy poziom należy przekopać (<+[3]) przeciwnika przez lewą krawędź areny.
Na lewym krańcu areny znajduje się zbroja. Słaba postać może się od niej odbić i odskoczyć daleko w prawo. Silna postać może rzucić zbroją w przeciwnika.
Po lewej stronie areny znajduje się czerwone krzesło. Można cisnąć nim w przeciwnika.
Na środku areny w tle znajduje się zastawiony stół, walcząc przed nim można rzucić w niego przeciwnikiem. Gdy ten będzie wracał można na nim wykonać kombos, tak jak na podbitym wrogu. Na środku areny znajduje się również żyrandol, aby z niego skorzystać należy podskoczyć. Słaba postać złapie za żyrandol i wykona odskok. Silna postać złapie za żyrandol i ciśnie nim w przeciwnika.
Po prawej stronie areny znajduje się fortepian. Słaba postać może go pchnąć w kierunku przeciwnika. Silna postać ciśnie fortepianem w przeciwnika.
Na prawym krańcu areny znajduje się azjatycka zbroja. Słaba postać może się od niej odbić i odskoczyć daleko w lewo. Silna postać może rzucić zbroją w przeciwnika.