Injustice: Deathstroke - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch Injustice Gods Among Us poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 22 czerwca 2020
Deathstroke
Moc. Deathstroke może przejść na krótką chwilę w stan skupienia, co sprawia, że jego strzały stają się nieblokowalne. Po upływie skupienia Deathstroke przez krótki czas chybia wszystkimi strzałami. Skupienie ma nie tylko wpływ na ciosy specjalne ale również na kombosy zawierające strzał, a są nimi: [2],[3] ; [2],[3],[1] ; [1],[3],[2].
Super ruch. Super ruch Deathstroke rozpoczyna się od bardzo długiej szarży. Łatwo nim trafić przeciwnika, ale w miarę możliwości lepiej jest wpasować go na zakończenie krótkiego kombosa.
Ciosy specjalne
Nazwa | Kombinacja | Ilość ciosów | Obrażenia | Dodatkowe |
Szybkie strzały | v>[2] | 2 | 6 | Strzał |
Szybkie strzały | v>[2],R | 6 | 16 | Strzał |
Niskie strzały | 2 | 6 | Strzał, trafia na nisko | |
Niskie strzały | 4 | 11 | Strzał, trafia na nisko | |
Broń maszynowa | v>[1] | 5 | 14 | Strzał |
Broń maszynowa | v>[1],R | 6 | 17 | Strzał, powalenie |
Broń maszynowa w górę | v<[1] | 5 | 14 | Strzał |
Broń maszynowa w górę | v<[1],R | 6 | 17 | Strzał, powalenie |
Atak mieczem | v<[3] | 2 | 9 | Krótki kombos |
Atak mieczem | v<[3],R | 3 | 13 | Powalenie |
Atak mieczem | v<[3],v+R | 2 | 9 | Powalenie |
Szybkie strzały (w powietrzu) | v>[2] | 2 | 6 | Strzał |
Przerzut miecza | v>[3] | 3 | 8 | Powalenie |
Kombosy podstawowe
Nazwa | Kombinacja | Ilość ciosów | Obr. | Dodatkowe | Trafienia |
Karabinek automatyczny | [2],[1] | 2 | 7 | Otwarcie | ws |
Terminator | [2],[1],[3] | 3 | 13 | Powalenie | wsz |
W samo południe | [2],[3] | 2 | 7 | Strzał | ws |
Polowanie na ludzi | [2],[3],[1] | 3 | 11 | Żonglerka | wss |
Zawodowy zabójca | <+[2],[1]+^ | 2 | 9 | Żonglerka | ns |
Pierwszy raz widzę | <+[2],[3]+v | 2 | 11 | Powalenie | nn |
Cel zdjęty | [1],[3] | 2 | 6 | Otwarcie | ss |
Ciche podchody | [1],[3],[2] | 3 | 12 | Powalenie | ssw |
Znajdź i zniszcz | >+[1],[3] | 2 | 10 | Otwarcie | ss |
Wysuwana kolba | <+[1],[1] | 2 | 6 | Otwarcie | zs |
Kryzys tożsamości | <+[1],[1],[1] | 3 | 12 | Powalenie | zsz |
Szach-mat | <+[1],[3] | 2 | 8 | Powalenie | zs |
Sposób Slade'a | <+[1],[3],[1]+> | 3 | 16 | Powalenie | zss |
Chłodna stal | [3],[1] | 2 | 8 | Otwarcie | ss |
Diamentowe ostrze | [3],[1],[3] | 3 | 12 | Powalenie | sss |
Potwierdzenie śmierci | [3],[1],[3],[2] | 4 | 15 | Powalenie | ssss |
Kombosy złożone
Kombinacja | Ilość ciosów | Obr. | Trafienia rozpoczęcia |
[2],[1]; v>[2] | 4 | 12 | ws |
[2],[1]; v>[2],R | 8 | 21 | ws |
[2],[1]; | 4 | 12 | ws |
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie