Injustice: Batman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch Injustice Gods Among Us poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 22 czerwca 2020
Batman
Moc. Batman posiada możliwość przywołania do trzech mechanicznych nietoperzy, które można w niemal dowolnym momencie spuścić na przeciwnika. Dodatkowo Batman może skorzystać z nietoperzy do stworzenia wirującej tarczy podbijającej przeciwników. Drugą mocą Batmana jest podwójny skok umożliwiający mu pozostanie przez dodatkowy czas w powietrzu.
Super ruch. Super ruch Batmana rozpoczyna się od granatu dymnego rzuconego pod nogi (trafienie na średnio) przeciwnika znajdującego się w dowolnej odległości. Super ruch można łatwo wkomponować w kombos.
Ciosy specjalne
Nazwa | Kombinacja | Ilość ciosów | Obrażenia | Dodatkowe |
Atak hakiem | v>[2] | 2 | 9 | Powalenie |
Atak hakiem | v>[2] R | 1 | 2 | Ogłuszenie |
Przechwyt ataku z pow. | v<[2] | 2 | 10 | Powalenie |
Przechwyt ataku z pow. | v<[2] R | 2 | 6 | Żonglerka |
Batarang | <>[1] | 2 | 7 | Strzał |
Batarang | <>[1] R | 3 | 11 | Strzał, powalenie |
Batarang w górę | v<[1] | 1 | 6 | Strzał |
Batarang w górę | v<[1] R | 2 | 11 | Strzał, Żonglerka |
Kopnięcie wślizgiem | <>[3] | 1 | 7 | Podcięcie, powalenie |
Kopnięcie wślizgiem | <>[3] R | 2 | 12 | Podcięcie, powalenie |
Bomby obszarowe (w powietrzu) | v<[1] | 1 | 9 | Tylko w powietrzu |
Sparowanie peleryną | v<[3] | 4 | 12 | Sparowanie, powalenie |
Kombosy podstawowe
Nazwa | Kombinacja | Ilość ciosów | Obr. | Dodatkowe | Trafienia |
Ostateczna rozgrywka | [2],[2] | 2 | 4 | Otwarcie | ws |
Koniec sprawiedliwości | [2],[2],[1] | 3 | 10 | Otwarcie | wss |
Zemsta | [2],[2],[3] | 3 | 8 | Żonglerka | wsz |
Podstępny nietoperz | [2],[1],[1] | 3 | 10 | Powalenie | wss |
Zastraszanie | [2],[1] | 2 | 4 | Otwarcie | ws |
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie